wtorek, 21 września 2010

Przyszło ponad 50 osób!

Siedem długich list z kilkudziesięcioma tematami! To efekt wczorajszego spotkania w Sektorze 3, na którym jako wolontariusze Babiego Lata wstępnie planowaliśmy wspólną pracę na przyszłe miesiące.
Kolejne spotkanie, na którym będziemy ustalać szczegóły działania, odbędzie się już w najbliższy poniedziałek 27 września o godz. 16:00. Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych :)

Burza mózgów...
planowanie tematów...

i pierwsze ustalenia dotyczące pracy wolontariuszy Babiego Lata we Wrocławiu :)

4 komentarze:

  1. tyle dobrej energii, aż żałuję, że mnie nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, jestem pod wrażeniem wczorajszego spotkania i liczby uczestników...
    BRAWO dla WSZYSTKICH!
    cieszę się, że brałam udział w tym całym WULKANIE ENERGII !!!
    mam nadzieję, że za tydzień także się spotkamy
    i być może bliżej poznamy...
    do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam zszokowana tak dużą ilością osób, które przyszły na spotkanie w poniedziałek.
    Strasznie się cieszę, że tyle ciekawych rzeczy jeszcze może się dziać w Sektorze 3 dla naszego turnusu 1 Babiego Lata mimo, że teraz szkoli się już turnus 2.
    Jako człowiek pracujący w przemyśle dawno nie spotkałam tylu wspaniałych ludzi tak wśród organizatorów jak i uczestników.
    Przesyłam podziękowania i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim, jestem pod wrażeniem zarówno liczby osób chętnych do pracy jak Waszą kreatywnością i zapałem. zrobimy wspólnie coś fajnego- wiem to na pewno:):):)dodajecie mi skrzydeł.
    A poza tym, już czysto prywatnie-bardzo się cieszę, że miałam okazję zobaczyć się z Wami.

    OdpowiedzUsuń