niedziela, 19 września 2010

WITAM...

Witam, mam na imię Aśka, jestem wolontariuszem Fundacji @ktywny Senior. Współpracuję z Panem Markiem Ferencem. Zaproszenie do bloga dostałam od Eweliny – dziękuję.

Widzę tu same energiczne, optymistyczne, kreatywne osoby, pozytywnie zakręcone! I to mi się podoba!

W imieniu Pana Marka i swoim zachęcam wszystkich użytkowników bloga do odwiedzenia strony naszej Fundacji www.as.sektor3.wroclaw.pl

Czekam na komentarze, uwagi, sugestie i pomysły…

Może poznamy się bliżej na Waszym poniedziałkowym spotkaniu w Sektorze…?

Pozdrawiam

aska

4 komentarze:

  1. Pozdrawiam panią Pani Asiu !
    Zajrzałam do waszej strony internetowej. Propozycje i zakres waszego działania są bardzo optymistyczne i pomocne dla naszego ewentualnego przyszłego działania.Skoro Ewelina Panią zaprosiła
    to dla nas ta współpraca będzie na pewno dobra.
    Do zobaczenia w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu miło mi Cię widzieć na Blogu, dla jasności jednak chcę sprostować, że to nie ja wysłałam Ci zaproszenia, musiał to zrobić ktoś inny. Może Marek?

    OdpowiedzUsuń
  3. ...w takim razie sprostowanie również z mojej strony.
    Ewelino! zaproszenie przesłał mi Marek, ale byłam pewna, że w porozumieniu z Tobą... wyjaśnię to sobie z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Basiu! dziękuję za miłe słowa...
    mam nadzieję, że gdzieś po drodze działania
    w Sektor3, spotkamy się w pewnych wspólnych celach, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń