czwartek, 30 września 2010

Spotkanie u Wolaka

Witajcie uczestnicy I edycji Babiego Lata . Czy pamiętacie o naszym najbliższym spotkaniu u Wolaka 06-10-2010 o godz 17-tej ? Zarezerwowałam ż salę bankietową , mam nadzieję, że ż nasza imprezy . Musiałam podać orientacyjną ilość osób (15). Z sali będziemy mogli korzystać pod warunkiem , że każdy coś zamówi. Wiadomo dla nich rezerwacja musi być opłacalna. Dlatego bardzo proszę o pełną mobilizację i powiadomienie wszystkich uczestników I edycji , a poza tym , to największa przyjemność móc się ponownie z Wami spotkać . Liczę na Was . Pozdrawiam Barbara

4 komentarze:

  1. Pisząc posta zniknęły niektóre słowa miało być "Zarezerwowałam już salę bankietową , mam nadzieję , że nie będą mieli żadnej większej imprezy niż nasza " Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę,a gdzie reszta?
    Dzięki Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przegrałam z chorobą i nie pojawię się dzisiaj u Wolaka. Bardzo żałuję:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj,Ewelina ale jak my żałujemy.
    Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń