czwartek, 2 września 2010

KONCERT Borysa Szczegłowa

Koncert odbędzie się 14 września 2010 r. w godz. 17-20 we Wrocławskim Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor 3 przy ul. Legnickiej 65. Impreza bezpłatna.
Rosyjski bard znany jest z interpretacji piosenek i ballad rosyjskich Wertyńskiego, Wysockiego, Okudżawy i innych. Boris Shcheglov urodził się pod Moskwą. Popularność zdobył w latach 60-tych, od kiedy zaczął występować na koncertach w Moskwie, Odessie, Kujbyszewie. Wydał książki z wierszami. Nagrał około 10 płyt (ogółem ok. 129 piosenek). Od 20 lat jest członkiem Rady Międzynarodowego Frontu Słowiańskiej Kultury. Od 16 lat bierze udział, jako juror, w różnorodnych festiwalach m.in.: m. Togliatti, Wyspy Sołowieckie, Obwód Tulski, Moskwa i inne.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc proszę o zgłoszenie się mailowe na adres: wroeuro@sektor3.wroclaw.pl.
Krzysztof Rzadkowski
Na koncert zaprasza Dolnośląskie Stowarzyszenie Prasy Regionalnej WRO - EURO

6 komentarzy:

  1. Ja idę.Tylko kto mnie zgłosi?Ewelina plissssssssssss.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zgłosiłam,ale czy to zostało zapisane?
    Asia Z

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego ogłoszenia wynika, że wystarczy wysłać maila. Zgłoszę więc siebie i Basie N., skoro tak ładnie prosi:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko zapisz mnie też + jeszcze jedna osoba bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu mogę zgłosić, ale potrzebuję nazwiska tej 2 osoby. Możesz też zrobić to Sama- wystarczy mail pod adres: wroeuro@sektor3.wroclaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że na koncercie pojawi się silna reprezentacja uczestników I turnusu:) Naliczyłam już około 10 osób:):)

    OdpowiedzUsuń