wtorek, 12 czerwca 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!

Dla odprężenia po sportowych emocjach proponuję dzisiaj książką Stefanie Zweig " Księżniczka Sissi". Jest to urocza opowieść o przyjaźni kotki Sissi ze swoją panią i o tym, jak to kotka wychowywała i opiekowała się nią.
"Jakie przesłanie dla nas, ludzi, niesie ta książka? Wszyscy jesteśmy w jakimś stopniu zagubieni w naszej rzeczywistości. Aby lepiej zrozumieć siebie i nasze otoczenie, dajmy się "zaadoptować" zwierzętom. One pokażą nam to, co najważniejsze- świat pełen wyrozumiałości i miłości, ciepła i humoru." ( wydawca)
Przeczytajcie, naprawdę warto.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej i pożytecznej lektury.

6 komentarzy:

  1. "..dajmy się zaadoptować.." to naprawdę bardzo piękne przesłanie dla nas wszystkich którzy jesteśmy w pewnym sensie zagubieni w otaczającej nas rzeczywistości, która wcale nie jest tak sielankowa jak nam się często wydaje. Mnie bardzo spodobało się to przesłanie i pomyślę nad jego realizacją(?).. a potrzeba ciepła, miłości i wyrozumiałości nigdy nie straci na znaczeniu.
    Antonia, dziękuję za mobilizację,
    pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Świat nie jest taki zły, a Jan Kaczmarek śpiewał: do serca przytul psa, weź na kolana kota...., jednym słowem: kochajmy się! Twoja wielbicielka Antosia.

      Usuń
  2. Tosia,mam,mam,wreszcie mam coś do czytanie.
    Tylko nie wiem czy mam czas?
    Może znajdę.
    Agnieszka Osiecka-"Zabawy Poufne"
    Jak myślisz warto szukać czas?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baska! Zawsze warto! A wiesz, że ja tego nie czytałam, takie mam zaległości! Pozdrawiam serdecznie i miłej lektury.

      Usuń
  3. A tu Cię mam,myślałam,że nie zaskoczę,a tu proszę.
    Tosia nie czytała Osieckiej.hihihihi
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń