czwartek, 28 czerwca 2012

Jak zamieszczać zdjęcia?

Zamieszczam krótki (no, może nie taki krótki) film instruktażowy dotyczący zamieszczania zdjęć w publikowanych wpisach. Dowiecie się z niego panie (i panowie?) w jaki sposób można w prosty sposób zamieścić zdjęcia w formie w galerii.

W razie pytań lub problemów, gdyby okazało się, że coś jest niejasne, proszę pisać na adres już chyba powszechnie znany. :) Film zamieszczę również w za stronie Pomoc techniczna na wypadek, gdyby ktoś chciał go sobie jeszcze kiedyś przypomnieć.

Wersja w lepszej jakości dostępna tutaj (proszę kliknąć).

4 komentarze:

  1. Jest dobrze...
    instruktaż czytelny i zrozumiały, omówiony w bardzo kontaktowy (dla mnie) sposób, przesłuchałam dwa razy i wydaje się być zrozumiałe, ale potwierdzimy to, lub -nie.. gdy podejmiemy próbę wykonania instrukcji w praktyce.
    Dziękujemy za to co już.. ale spodziewaj się kolejnych pytań, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marcinie! Z tej strony Antosia od biblioteki i czytelni B.L. Z wielką uwagą przeczytałam Twoją instrukcję odnośnie zdjęć i przy okazji dowiedziałam się, jak zwijać tekst, bo miałam z tym problem. Jak widzisz powyżej, udało mi się za pierwszym razem. Jeszcze nie bardzo rozumiem umieszczoną na górze zakładkę o bibliotece i nie umiem z niej skorzystać. Do zdjęć podejdę innym razem, myślę, że nie będzie problemów. Twoja pomoc jest bardzo cenna, piękne dzięki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Mam na imię Maciek. :) Jeśli chodzi o zakładkę o bibliotece, to była ona obecna na stronie już wcześniej, tyle że wcześniej znajdowała się po prawej stronie. Jeśli dobrze rozumiem, to Pani jest osobą, która przede wszystkim zajmuje się tym tematem, w związku z tym mam propozycję następującą - utworzę etykietę, pod którą będzie Pani publikować wszystkie posty dotyczące wydarzeń w bibliotekach. Postaram się również zamieścić filmik, który lepiej zobrazuje, o co mi chodzi. :)
    Pozdrawiam
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maćku,dziękuję za szybką odpowiedź. Przepraszam za zmianę imienia, ale jest to moja wada wrodzona i trudno mi z niej wyrosnąć. Bibliotekę prowadzę od początku i będę wdzięczna za każde udogodnienie. Może coś umknęło mojej uwadze, wiem, że zakładkę ma czytelnia BL, którą również prowadzę od początku. Pozdrawiam serdecznie i będzie mi miło, jeżeli będziesz zwracał się do mnie po imieniu. Od początku naszej działalności przyjęliśmy taki styl i jest super. Owocnej współpracy! Tośka.

      Usuń