niedziela, 28 października 2012

Imieniny S a b i n y . . .















Wyjątkowe jesteście dziewczyny
Sabineczki, Sabinki, Sabiny,
pracowite, rzetelne, subtelne,
odpowiedzialne i bardzo dzielne.
Kto zna Sabinki ten dobrze wie
ze kocha się je zawsze,
czy tego chcą, czy nie...
My przed miłością do Was
się nie wzbraniamy,
nawet jeśli o tym nie wiecie
i tak Was kochamy!
Żyjcie w zdrowiu i radości
długo i szczęśliwie,
a pogoda ducha niech zawsze
w sercach Waszych gości.
Bukiecik kwiatków
w darze Wam niesiemy,
Waszymi przyjaciółkami
zawsze być chcemy.














S a b i n k i . . .

W imieniu Wszystkich Kobiet świata
oświadczamy: że Was kochamy!

Panowie!.. czy słyszycie?
jesteście tam? i co robicie?..


7 komentarzy:

  1. Maja,pozwolisz,że się podpisze pod Twoim wierszykiem i też złożę wszystkim Sabiną same serdeczności.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko jestem bardzo wzruszona tym pięknym wierszem. Dziekuje za pamięć za piękny bukiet kwiatów,za to że jesteś życie z Tobą jest bardziej poetyckie i lepsze.
    Basieńko równiez serdecznie dziękuję.Dobrze że Was mam jest mi milej na tym świecie .

    OdpowiedzUsuń
  3. A zważywszy, że świat jest pełen "nas" popatrzcie dziewczyny jak nam cudownie i teraz już wiemy też - dlaczego trzymamy się razem... hm?
    Buziaki i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie smiem pisac cokolwiek po tych pieknych zyczeniach Majki, dlatego przylaczam sie do tych poetyckich zyczen. Sabinki zyjcie nam 100 lat !!! Wspanialych przezyc i pomyslnosci w zyciu !!! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabinko! Wszystkiego Najlepszego! Dużo Szczęścia, Zdrowia i Wszelkiej Pomyślności! /szkoda,że pokrywa się z imieninami Tadeusza-brata mojej Mamy;byłem w rozjazdach/ I niech Ci się spełni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesławie Wspaniały,
      ratujesz honor rodu męskiego, którego wielki ci niedostatek na stronach naszego kochanego komunikatora BL, (i szkoda!)...
      Dobrze więc że czuwasz i jesteś gdy trzeba,
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ewuniu dziękuję za życzenia. Proszę wracaj bo bardzo się za Toba stęskniłam.Jesteś potrzebna.
    Czesław dzieki za pamięc.Jest mi miło!

    OdpowiedzUsuń