piątek, 26 października 2012

POZDROWIENIA Z ANGLII

WITAM   KOLEZANKI !
Juz ponad miesiac poza krajem  :(  tesknie strasznie !  brakuje mi wszystkiego... nawet tego szumu i halasu duzego miasta . Nie nadaje sie do zycia w malej miejscowosci - tego sie wlasnie dowiedzialam.
Oczywiscie osladzaja mi te "braki" moje trzy dziewczyny, corki i wnuczka. Ciesze sie ich obecnoscia tak na codzien...i to jest  wspaniale. Wnusia energiczna, wesola, ciekawska, ruchliwa, gadatliwa  wiec zajeta jestem bardzo i dni uciekaja bardzo szybko. Codziennie spacer, karmienie, zabawa, usypianie i koniec dnia, a nagroda sa jej buziaki i przytulanie sie. 

Na tym zdjeciu powitanie sie po przylocie, Elenka  nie wystraszyla sie babci.





 


Obiadek jem sama, apetyt dopisuje a warzywka lubie.

Elenka z ciocia, babcia, ulubionym misiem i kotem.

A to dowod na to ze i  w Anglii jesien jest piekna, wielokolorowa. To trasa  moich spacerow.

                                                                                                                                                                                    
        Jaka roznorodnosc, obok zoltych, brazowych drzew jeszcze i takie zielone, wyglada to przepieknie.   
O tym co sie dzieje w naszym stowarzyszeniu wiem z bloga do ktorego stale zagladam, realizacja projektu idzie pelna para, fantastycznie !                         Dziewczyny serdecznie pozdrawiam  zycze wspanialych spotkan tych w sektorze , w Swiecie Lodow  oraz na zajeciach.   Buziaki  :)  Ewa S.

7 komentarzy:

  1. Witaj Ewuniu.Bardzo się za Tobą stęskniłyśmy - brakuje nam Twojej energii i rozmachu w działaniu ale jak widzisz dajemy sobie wspólnie wspaniale radę a Basia S.jest wreszcie w swoim żywiole i ma pełne ręce roboty przy tym naszym projekcie.Miło widzieć szczęśliwą babcię a jeszcze bardziej słodką wnusię. Ewa dzięki za pozdrowienia i wspaniałe zdjęcia z dalekiej Anglii, właśnie przypomniałaś mi mój wyjazd na wyspy- no mija już prawie cztery lata. Dziś o 22,22 moja najmłodsza wnusia Wiktoria urodzona na wyspach kończy 4 latka - ale szybko czas leci.I przypomniały mi się moje spacerki z malutką po ich pięknych i zadbanych parkach. Ewa czekamy na dalsze wiadomości od Ciebie i bardzo serdecznie Cię pozdrawiamy.Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Marysiu za mile slowa. Odpisuje Ci mail-em. Pozdrowka.

      Usuń
  2. Witaj Ewo! Strasznie miło Cię widzieć i cieszę się, że jesteś zdrowa , możesz pomóc córce i że Elenka pięknie rośnie. Czas szybko płynie i ciesz się chwilami z córkami , zięciem , wnuczką i Anglią ( na zdjęciach pięknie wygląda!)a ani się obejrzysz jak będziesz znów z nami. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie ze pamiętasz ,
    dziękujemy serdecznie za pozdrowienia.
    Ewa, wyglądasz pięknie w tym rodzinnym gronie i rodzina też bardzo szczęśliwa jest z Tobą w komplecie..., czy mąż Twój jest już z Wami?. Bardzo piękne są jesienne fotografie z okolicznych (?) parków. Jak długo chcesz tam być? Na następny "program" wracaj do nas, bo tutaj jest tyle atrakcji że aż nie możemy ze wszystkimi nadążyć. Wzajemnie pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy śliczne kobitki,miś i kot.
    Trzy buziaczki dla misia i kota też.
    Ewa,jakie to piękne chwile móc się przytulać do córuni i wnusi i misia i kota też.Ciesz się tą chwilą jak najdłużej możesz.
    Życzę samych słonecznych dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa! Szczęśliwa Rodzinka, piękne chwile, tak trzymaj, oby jak najdłużej. Jestem pod wrażeniem. Uściski dla całej Rodzinki, mogę się też przytulić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze mozesz ! Przytulam Cie mocno, mocno... Tesknie za krajem, za ludzmi wspanialymi a przede wszystkim za mezem :( .Ale tutaj tez jest wspaniale, corki tak blisko i moja wnusia. A ta mala dziewuszka wzbudza tyle dobrych emocji we mnie i... jest mi z tym bardzo dobrze. Chwale internet bo mam kontakt z krajem i tak bede trzymac, az do lutego. Pozdrowka i usciski. Ewa

      Usuń