niedziela, 7 października 2012
Oferta IMPARTU na październik.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZEJ OFERTY !
Jazz Jam Session
Sławek Dudar Quartet
8 października 2012, godz. 19.30
WSTĘP WOLNY !!!
Kawiarnia AUTOGRAF przy BF Impart 2016 ul. Mazowiecka 17
Wszystkich miłośników jazzu zapraszamy w poniedziałek, 8.10 .2012, o godzinie 19:30 do Kawiarni "Autrograf" na jam session prowadzone tradycyjnie przez Sławka Dudara i jego Quartet:
Sławek Dudar – saksofon Dominik Mąkosa – fortepian Kamil Pełka – bass Wojtek Buliński – perkusja
LENINGRAD -wybuchowy spektakl muzyczny
11 października 2012, godz. 19.00
Cena specjalna dla Państwa – 35 zł Dedykowany grupie Siergieja Sznurowa spektakl udowadnia, że "Leningrad" to styl życia: forma błogosławionej dekadencji Sznurów, lider kultowej "Grupirowki Leningrad", lubi powtarzać, że jego ociekające alkoholem i pokąsane wulgaryzmami piosenki to "nowy hymn świętej Rosji". Jest w tej muzyce anarchia i brud podrasowane wpadającą w ucho melodią. Sznurów i jego kompani dzielą się żądzą zabawy do upadłego, złością i radością, zamętem i bzdurą. Czy można powtórzyć ten efekt bez ich udziału? Ano można. We wrocławskim Teatrze Piosenki dziwny humbug "Leningrad". To nie koncert typowego tribute band, propozycja tylko dla fanów zespołu, ale spektakl pełen punkowej energii, muzyczna opowieść o przeklętej, pianej Rosji i kolejnym straconym pokoleniu. Reżyser Łukasz Czuj założył, że podglądamy wspólne pijackie muzykowanie grupy przyjaciół. W zapuszczonym mieszkaniu dogorywa po imprezie wokalista-Gwaniaczek, za kontrabasem śpi półnagi basista, wszędzie walają się butelki. Boli głowa, ale grać trzeba dalej, schodzą się kolejni kumple. Czterech muzyków i dwóch wokalistów powoli wprowadza nas w świat dźwięków i grypsującej poezji Sznurowa Zaskakujące, połamane aranżacje wydobywają z coverów "Leningradu" nieoczekiwane sensy. Poza muzyką słów pada niewiele. Ot, skacowani przyjaciele dziwią się, że piwo też składa się z atomów, że wszystkimi istniejącymi w Rosji portretami Putina można byłoby ogrzewać przez miesiąc cały Władywostok. Kłaniają się Szynkariow i Pieliewin. Odpowiedzialni za śpiewanie Mariusz Kiljan i Tomasz Mars nie próbują kopiować maniery wokalnej Sznurowa, tego nowego Wysockiego. Dźwigający ciężar spektaklu Kiljan staje się zdesperowanym rosyjskim chłopakiem, który z pomocą wódki i muzyki ogłasza nowy dysydencki manifest. Podobno tylko pijany Polak może poczuć to, co na co dzień czuje trzeźwy Rosjanin. Kjljan wybiera inną drogę. W jego byciu na scenie jest rosyjska desperacja i polski luz. Śpiewa o kumplach od kieliszka, emigracji, bandyterce, kobietach i narkotykach. Obserwacje obyczajowe, zwykłe knajpiane psioczenie na świat zostają wzbogacone o kontekst echa wojny czeczeńskiej, kpi się z nowych ruskich i Putina: "I tak po czasu kres - chujnia była i jest". Pijacka impreza przeradza się we wściekły bunt. Wokaliści oblewają stół i instrumenty benzyną. Ale świat nie spłonie. Bo świat alkoholika jest przemoczony do suchej nitki. W finale słychać "Swobodę" - jeden z najmroczniejszych protest songów Sznurowa, dedykowany siedzącemu w lagrze Chodorkowskiemu. Mars i Kiljan stawiają na stole wyjęte z pudla truchła dziesiątków budzików. Muzyka Leningradu to we współczesnej Rosji tykająca bomba zegarowa.»
TEATR MAAT PROJEKT
Station de Corps
13 października 2012, godz. 19.00
Cena specjalna dla Państwa – 10 zł
reżyseria, choreografia, taniec: Tomasz Bazan z udziałem: Patrycji Płanik i Pawła Korbusa video: Paweł Korbus kostiumy: Patrycja Płanik muzyka: Joanna Duda realizacja spektaklu: Maciej Połynko konsultacje choreograficzne: Tania Androwska współpraca: Karolina Wesołowska produkcja: Teatr Maat Projekt CK Lublin, Oliver Ricco Foundation podziękowania - Art Stations Foundation, Stary Browar, Poznań
Spektakl-performance sięga przede wszystkim do jakości zdarzenia fizycznego - bardziej niż do klasycznego teatru tańca. Szereg spotkań z ciałem i jego tkanką, niezwykle fizyczne eksplorowanie jego możliwości w kontekście spotkania z drugim człowiekiem - to główne założenia spektaklu Bazana. Na scenie, oprócz tancerza, pojawiają się inni członkowie Teatru Maat, jakby obserwując procesy zachodzące w ciele Bazana - niejako stają się odbiorcami, ale też wytyczają granice fizyczności i zadania. Spektakl zbudowany jest na zasadzie kontraktu: jeśli TY dasz coś mnie i będzie to satysfakcjonujące, JA oddam coś TOBIE. (Tania Androwska - kurator spektaklu)
Jam Session – Blues
16 października 2012, godz. 19.30
WSTĘP WOLNY !!!
Kawiarnia AUTOGRAF przy BF Impart 2016 ul. Mazowiecka 17
Zapraszamy na drugie w nowym sezonie bluesowe jam session!
Bywalcom przypominamy, a nowych fanów bluesowego grania informujemy, że odbywają się one raz w miesiącu, we wtorki, a prowadzącymi są:
Tomasz Nitribitt (voc, harp),
Bartosz Niebielecki (drums),
Bartek Miarka (guit)
Andrzej Stagraczyński (bass guit),
znani z takich zespołów, jak HooDoo Band, The Crackers, Outsider czy SDM.
Na scenie może stanąć każdy, kto poczuje chęć do wspólnego muzykowania, a wierzcie nam Państwo, że pojawiają się znakomici, znani i nieznani, muzycy z naszej jakże barwnej wrocławskiej sceny. Zatem obecność obowiązkowa!
Robert Kasprzycki Band „ Dzień, chwila, moment”
18 października 2012, godz. 19.00
Cena specjalna dla Państwa – 20 zł. Zapraszamy na wyjątkowy koncert jednego z najbardziej znanych i cenionych reprezentantów piosenki autorskiej. Poza masą melodyjnych piosenek (w tym wielu premier), usłyszymy na pewno także garść niepowtarzalnych anegdot. Zespołu w pełnym składzie osobowym i z tym repertuarem Wrocław jeszcze nie gościł.
„Dzień, chwila, moment” to tytuł recitalu, jak i jednego z nowych utworów, gdyż w programie koncertu, poza najbardziej znanymi i lubianymi, znajdzie się wiele nowych, żywiołowych piosenek, które ukażą się na nowym albumie.
Artysta wystąpi wraz ze swoją formacją Kasprzycki Band, która zaprezentuje pełną odmianę muzycznej mocy w składzie:
Max Szelęgiewicz (gitary), Krzysztof Wyrwa (bas), Adam Zadora (perkusja).
To właśnie koncerty oddają prawdziwą moc Kasprzyckiego. W kontakcie z publicznością, artysta najpełniej emanuje niezwykłą charyzmą - niespożyta energia, feeling i poczucie humoru, sprawiają, że kontakt z widzami jest zarazem natychmiastowy i długofalowy.
Robert Kasprzycki zadebiutował na 28. Studenckim Festiwalu Piosenki w Krakowie, gdzie zdobył I nagrodę oraz Stypendium im. Wojtka Bellona. Piosenką "Niebo do wynajęcia" dotarł do niespodziewanie wielkiego grona słuchaczy, nie związanych do tej pory z piosenką "nieobojętną". Cały zaś album "Niebo do wynajęcia" zawierał wiele innych piosenek, z których część trafiła do śpiewników, część natomiast do dziś stanowi kanon polskiej piosenki poetyckiej.
Król Maciuś
21 października 2012, godz. 11.00 ( niedziela)
Cena specjalna dla Państwa – 15 zł, na motywach „Króla Maciusia Pierwszego” Janusza Korczaka
scenariusz, reżyseria – Maja Friedrich muzyka – Elżbieta Sokołowska scenografia – Małgorzata Bekalarska obsada – Łukasz Batko, Anna Zych, Ola Pejcz, Anna Makowska – Kowalczyk, Wojciech Stagenalski
W związku z obchodzonym właśnie Rokiem Korczakowskim warto przypomnieć tę przepiękną i niebanalną opowieść o trudnym dorastaniu, o tym, że każda część życia człowieka rządzi się swoimi prawami i dlatego nie warto pewnych rzeczy przyspieszać. Przypomnijmy, że jest to historia małego chłopca, który musi zbyt szybko dorosnąć. Po śmierci ojca dziesięcioletni Maciuś zasiada na tronie swego królestwa, a sprostanie nowym wyzwaniom okazuje się niełatwe. Początkowo, sterowany przez swoich ministrów, potulnie stara się wykonywać powierzone mu zadania. Jednak kolejne doświadczenia i dramatyczne wydarzenia, w których uczestniczy, zmieniają jego nastawienie. Maciuś nabiera pewności siebie i poprzez swoje rządy stara się polepszyć los najmłodszych obywateli kraju, próbując spełniać ich marzenia. Młody władca ma jak najlepsze chęci, jednak jego pochopne i niedojrzałe jeszcze decyzje prowadzą do zaskakującego finału… Król Maciuś to nowoczesne widowisko, pełne ciekawych form muzycznych oraz rzadko spotykanych rozwiązań scenograficznych i wizualnych. Zobaczyć tu można połączenie trzech różnych konwencji teatralnych – planu dramatycznego, planu maskowego i magicznej konwencji tzw. czarnego teatru. Spektakl skierowany jest do dzieci od lat 6.
Recital Michała Bajora „ Od Piaf do Garou”
21 października 2012, godz. 18.00
Bilety w cenie:
Parter – 60 zł
Balkon – 50 zł. Piosenki w tłumaczeniu Wojciecha Młynarskiego Od Piaf do Garou” to kolejny recital Michała Bajora promujący jednocześnie podwójny album z piosenkami francuskimi (17-ta płyta w karierze fonograficznej artysty). Od wielu lat publiczność Michała Bajora prosiła o taką płytę i taki koncert. Bajor wychował się na piosenkach znad Sekwany. W roku 1984 Wojciech Młynarski rozwinął te zainteresowania i postawił kropkę nad „i” drogi estradowej artysty. Zaprosił aktora do spektaklu muzycznego pt. ”Brel” w warszawskim Teatrze Ateneum. Spektakl stał się wielkim wydarzeniem, a Bajor został okrzyknięty (przez publiczność i krytykę ), następcą takich bardów francuskich jak Charles Aznavour, czy Gilbert Becaud. Od tego momentu aktor i piosenkarz poświęcił się prawie całkowicie karierze związanej z muzyką. Stworzył swój własny teatr piosenki, podróżując po kraju i świecie z wieloma recitalami. Od 25 lat piszą dla niego najlepsi polscy kompozytorzy i autorzy tekstów, a piosenek tych jest już kilkaset. Artysta zaśpiewa piosenki z repertuaru takich znakomitości muzycznych, jak min. Edith Piaf, Charles Aznavour, Yves Montand, Gilbert Becaud , czy Garou. Wszystkie w tłumaczeniach mistrza Wojciecha Młynarskiego i stylowych aranżacjach Wojciecha Borkowskiego. Opowie również historie związane z wykonawcami i śpiewanymi piosenkami. Zapraszamy na wieczór piosenek lirycznych, melodyjnych, dramatycznych i komediowych.
Artyście towarzyszy kilkuosobowy zespół muzyczny.
Proponujemy również Państwu zakup biletu łączonego w cenie 90 zł. Bilet obejmuje udział w spektaklu oraz kolację w kawiarni Autograf przy BF Impart 2016, ul. Mazowiecka 17. Bilety łączone dostępne są wyłącznie w kasie organizatora.tel. 71-341-94-32
„Spotkanie” – spektakl teatralny
23 października 2012, godz. 19.00
Cena specjalna dla Państwa – 25 zł. Występują: Dorota Landowska Joanna Szczepkowska
Premiera: 4.02.2012
Fabuła sztuki jest oparta na konfrontacji dwóch kobiet, które łączy miłość do jednego mężczyzny. Do Madeleine Palmer przybywa z niespodziewaną wizytą Frances Beale. Madeleine jest byłą pracowniczką muzeum, która porzuciła wielkomiejski gwar i osiedliła się na wyspie. Natomiast mieszkająca w dużym mieście Frances jest powieściopisarką. Obie kobiety kochały kiedyś tego samego mężczyznę - Martina. Spotkanie dwóch kobiet to nie tylko retrospekcja ich życia, ale też analiza różnych, często błahych, decyzji, które mają wielki wpływ na to, kim się stajemy i jak się toczą nasze losy.
Joanna Szczepkowska o spektaklu:
Ta sztuka urzekła nas swoją delikatnością i wewnętrznym rytmem. To, co wywiązuje się między dwiema kobietami jest niezależne od tego co mówią. Tylko od nas zależy jaką aurę będzie miało ich spotkanie. To trochę jak improwizacja znanego motywu jazzowego. Dlatego poprosiłyśmy o współpracę wybitego muzyka – Jarka Śmietanę. Chcemy opowiedzieć o spotkaniu dwóch zupełnie różnych kobiet. O sile zauroczenia. O zazdrości. O tym, ile w nas wszystkich jest sprzecznych uczuć. Chcemy się spotkać po prostu. Dwie kobiety, które choć się nie znają to jednak spędziły część życia myśląc o sobie – łączył je związek z tym samym mężczyzną. Teraz obie samotne postanowiły porozmawiać... Może wystarczy poznać się bliżej, żeby nienawiść zmieniła się w przyjaźń? Akcja sztuki rozgrywa się na wyspie, blisko morza i choć to pozornie nie ma znaczenia, w spotkaniu dwóch kobiet są przypływy i odpływy wielkich i małych emocji.
"Spotkanie" okazało się być spektaklem bardzo spokojnym. Dorota Landowska i Joanna Szczepkowska (…) odeszły od stereotypowego myślenia na temat zdradzonych kobiet. Chociaż jeszcze do niedawna rywalizowały o tego samego mężczyznę, nie rzucały się sobie do gardeł. Najważniejsze były ich indywidualne uczucia, niechęć do rywalki została zepchnięta na drugi plan. Dzięki temu na scenie pojawiły się dwie wyraziste, kontrastujące ze sobą osobowości, co zawdzięczać można jedynie bardzo dobrej kreacji obu aktorek. (Aleksandra Kowalska - Nowa Siła Krytyczna)
4. Przegląd Wrocławski Sound
26-27 października 2012, start godz. 18.00
Cena specjalna dla Państwa – bilet jednodniowy – 25 zł
Karnet dwudniowy – 45 zł
Wrocławska scena muzyczna – fenomen, o którym coraz głośniej w Europie, ma od 2009 roku swoje święto. Jest nim właśnie Wrocławski Sound. Zgodnie z ideami przeglądu – kreacją i propagowaniem nowatorskich dźwięków, publiczność Wrocławskiego Soundu co roku zostaje wciągana w rzeczywistość niszowej sztuki, tworzonej i specjalnie dedykowanej tym, którzy Wrocław kochają i identyfikują się z duchową esencją tego miasta. Wrocławski Sound to muzyczna wizytówka Wrocławia, festiwal indywidualności i artystów związanych ze stolicą Dolnego Śląska, czerpiących inspirację z atmosfery wielokulturowego miasta. Podczas Wrocławskiego Soundu dominuje muzyka nu-jazz, alternatywa, elektronika, fussion – brzmienia, które uczyniły wrocławską scenę wyrazistą i niepowtarzalną. Obecny jest także blues, pop, rock, bowiem przegląd jednoczy całe środowisko muzyczne Wrocławia i prezentuje muzyczne odkrycia niezależnie od gatunku. Na dwóch scenach Impartu występują zespoły operujące przeróżnymi stylistykami. Podczas przeglądów miewają miejsce premiery koncertowe, premiery płyt oraz składanek muzycznych powstających specjalnie na tę okazję. Wrocławski Sound prezentuje i promuje wrocławskie środowisko muzyczne – pokazuje szerokie spektrum artystów lokalnych. Pełni również funkcję platformy spotkań i integracji dla artystów, a podczas samej imprezy rodzą się nowe pomysły na kolejne muzyczne projekty.
Wszystkie koncerty w BF Impart 2016, ul. Mazowiecka 17
piątek 26.10.2012r.
godz. 18.00 MAANALAINEN
godz. 19.00 THE JAZZ STATUES
godz. 20.00 L.U.C i Adam Bałdych w projekcie 20IN2
godz. 21.00 MIKROMUSIC AKUSTYCZNIE
godz. 22.00 7JK
godz. 23.00 ZEBRA
sobota 27.10.2012
godz
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Dziękuję Basiu,oferta interesująca.
OdpowiedzUsuń"Spotkanie"ciekawe.