środa, 10 października 2012

pomoc koleżenska

Kochane dziewczyny .
Ja i mój Wiesiaczek  bierzemy udział w konkursie Gazety Wrocławskiej na ODLOTOWĄ  PARĘ ,.W dzisiejszej Gazecie Wrocławskiej jest miedzy innymi i nasze zdjęcie . Teraz jest najtrudniejszy okres ,polega na tym że, musimy głosować na wybrane pary.Na Mnie i Męża to jest para nr 5 i musimy oddać głos w następujący sposób: wysyłając  SMS  o treści :  odlot.05 na numer 72355 .i to już wszystko Będę bardzo wdzięczna jeżeli poprzecie naszą kandydaturę. Pamiętajmy po słowie " odlot " musi być kropka.
Buziaki pozdrawiam Barbara Marciniec.

2 komentarze:

  1. To prawda jesteście" Odlotową Parą"
    Będę głosować i też zachęcam moje koleżanki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... mój głosik już dodany. Pozdrowienia i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń