niedziela, 17 lutego 2013

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!

Pod choinkę dostałam w prezencie piękną książkę Erica- Emmanuela Schmitta "Księga o Niewidzialnym", ładnie wydana, w twardej oprawie i piękną, dekoracyjną okładką. Chciałam napisać o niej parę słów i zachęcić do przeczytania. Może zacytuję wydawcę:
"Księga o Niewidzialnym" to zbiór najpiękniejszych opowieści Erica- Emmanuela Schmitta.
Na kartach książki znajdziemy nieznaną w Polsce buddyjską baśń "Milarepa", a ponadto najbardziej cenione przypowieści autora: "Oskar i pani Róża", "Pan Ibrahim i kwiaty Koranu", "Dziecko Noego" i "Zapasy z życiem".
Historie te poruszają najczulsze struny ludzkiej wrażliwości i przypominają o prawdziwym sensie życia- Niewidzialnym, lecz możliwym do odkrycia."

Po takiej rekomendacji wypada wziąć książkę do ręki i przeczytać, naprawdę warto z pożytkiem dla każdego.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałej przygody z książką.

6 komentarzy:

  1. Antonia,
    uwzględnij mnie proszę, w kolejce do tej książki. Zapowiedź treści jest intrygująca, jeśli już przeczytasz (i inni z kolejki), mam nadzieję na wypożyczenie jej od Ciebie, będzie to możliwe? Pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Książka na Ciebie czeka, na pewno Ci się spodoba. Jeśli czytałaś lub oglądałaś w TV "Oskar i pani Róża", to właśnie jest jej autor. Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. Już się cieszę na "Księgę o..", a tytuł "Oskar i Róża" nie jest mi obcy. Z TV na pewno nie, ale z wielkiego chaosu moich przeczytanych (-), prawdopodobnie tak. Z przyjemnością poznam (przypomnę sobie..) tego autora. Na razie moja dyspozycyjność jest kulejąca, ale gdy będę się wybierać w stronę Sekt.3, odezwę się, jakoś się umówimy i spotkamy, OK?
      Dziękuję Antonia, na Ciebie zawsze mogę liczyć, pozdrawiam serdecznie i pa.

      Usuń
    3. Majeczko, wracaj szybko do formy. Czekam na dobre wiadomości. Do zobaczenia! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Majko masz rację! ..."Kwiaty Koranu" inne - to jest rewelacja/kiedyś wpadła mi ta książka w ręce/. Trudno się oderwać! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Czesiu! Zaskoczyłeś mnie miło znajomością tego autora. Cieszę się, że też Ci się podobał. Pozdrawiam gorąco i życzę wspaniałych książek do czytania!

      Usuń