poniedziałek, 26 maja 2014

Ciekawa propozycja.

Zostań redaktorem informatora kulturalnego dla seniorów

Opublikowano w 26 maja 2014
Wrocławskie Towarzystwo Gitarowe gorąco zaprasza osoby w wieku 60+ do udziału w projekcie Kultura Dla Seniora. W swojej najnowszej inicjatywie WTG pragnie powołać do życia interaktywny, informacyjny portal internetowy www.kulturadlaseniora.pl oraz – już od lipca – wydawać drukowany informator kulturalny KABEL.
Każdy kto chciałby spróbować swoich sił jako członek redakcji (do podstawowych zadań redaktorów-wolontariuszy będzie należeć m.in. przygotowywanie, pod okiem specjalisty, treści publikowanych w informatorze oraz dystrybucja wydawnictwa)  proszony jest o kontakt mailowy (pisząc na adres redakcja@gitaraplus.pl) lub o bezpośrednie przybycie na pierwsze spotkanie organizacyjne, które odbędzie się już w ten wtorek (27 maja) o godz. 12:30 w Centrum SEKTOR 3 przy ulicy Legnickiej 65.
Projekt zakłada regularne, darmowe warsztaty dziennikarskie dla wszystkich uczestników. Ilość miejsc w redakcji jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz.

3 komentarze:

  1. Witajcie kochani...
    Byłam, uczestniczyłam, jestem urzeczona pomysłami i propozycjami ...
    Mam nadzieję, że za tydzień będę mogła zdradzić nieco więcej szczegółów, a dzisiaj zapraszam innych do uczestnictwa w tych naprawdę atrakcyjnych warsztatach.Warsztaty zmierzają do uatrakcyjnienia życia seniorom...
    Tak więc w sam raz dla nas, pozdrawiam i do zobaczenia Majka.

    Dzięki Basia za umieszczenie tej propozycji
    ,ja ją miałam na mejlu dawniej i zarejestrowałam się z 10 dni wcześniej,
    ale organizatorzy dzisiaj prosili przekazać że są jeszcze wolne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu coś bardzo ciekawego. Jestem żywo zainteresowana tym tematem. Majeczko, czekam na dalsze szczegóły. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam raz i coś nie zadziałało...
    Antonia.
    Ucieszyłam się bardzo, bardzo tym co piszesz, ciekawości będę przekazywać systematycznie na łamach bloga wszystkim zainteresowanym. Z Tobą mamy inne plany ale to już osobiście pogadać trzeba. Buziaczki i pa

    OdpowiedzUsuń