niedziela, 25 maja 2014

Najpiękniejszy dzień Dzień Matki ...


M a m o ..

Tyle chcę ci powiedzieć...
Chcę się pochwalić, pożalić
Ale  gdzie jesteś teraz mamo?
  Czy tęsknisz czasem za mną?

Zawsze zbyt krótko jesteś z nami
Nigdy nie dosyć życia wspólnego
Jakże dobrego jak beztroskiego..
We wspomnieniach - wyjątkowego.
M a m o,
Wiem że mimo twej nieobecności
Patrzysz na mnie z wieczności
Wspierasz, pocieszasz i tulisz,
Gdy cierpię, ciebie też boli..

Twoje dla mnie kochanie, oddanie
Do końca życia już takie zostanie
Jest wyjątkowe, niedoścignione
Zawsze jednako upragnione.

Dziękuję za to że byłaś,  i że pamiętam
Wspomnienia z Tobą to dla mnie święta
Najpiękniejsze, kolorowe, baśniowe
Sercem pisane więc są wyjątkowe...


Mamo moja, mamo najbardziej kochana
Najpiękniej w pieśniach wyśpiewana,
Wyrymowana w sercu i w wierszach
We wszystkim tyś najpierwsza
  Ze wszystkich najlepsza!
  M a m o ...

Słów mi brakuje by Cię wyśpiewać
Emocje  moje  sięgają  nieba...
Wiem że mnie słyszysz i widzisz
Nigdy,  niczemu się nie dziwisz
Bo  ty  jedyna  mnie rozumiesz
I jak nikt inny kochać umiesz..
M a m o ...
                                                                                                                                 

12 komentarzy:

  1. dziekuje za tak piekny wiersz , pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci, Majeczko za tak piękny wiersz! (co byśmy robili bez Ciebie...). Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Witaj Czesławie...
      To ja Wam dziękuję za to że czytacie, piszę z myślą o Was i jest fajnie gdy piszecie podaj jedno zdanie i to może być także krytyczne zdanie, ale piszcie bo wtedy dopiero wiem że ktoś czyta...
      Dzień Matki to wyjątkowy dzień, dzień wspomnień i wzruszeń stąd takie emocje.Kochane Mamy życzę nam aby te święta trwały dla nas całe życie, no i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Wzruszyłaś mnie Krysiu..
      Dziękuję Ci za to piękne jakże wymowne zdanie, buziaczek Tobie i pa.

      Usuń
  2. Wszystkim Mamom, Mateczkom, Matulom - Wszystkiego Najlepszego! Dużo Zdrówka,Radości i Wszelkiej Pomyślności! i niech się spełni! Pozdrawiam Mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Czesław,
      obiecane nagranie ,,Hallelujah,, w wersji kilku - nastu wykonań jest przygotowywana dla Ciebie, gdy będzie gotowa umówimy się co do przekazania. Pozdrawiam i pa.

      Usuń

  3. Majeczko! słów mi brakuje by wyrazić słowem jak bardzo wzruszył mnie Twój wiersz.
    Kocham Cię za te słowa i nie tylko.Buziaki B.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,
      ja też jestem wzruszona pisaniem i potem każdym czytaniem także, Widocznie my panie, może panowie też? - tak mamy i dobrze bo to świadczy naszej dużej wrażliwości na drugiego człowieka, a to bardzo pożądana cecha każdego człowieka. Też Cię kocham, buziaczek i pa Maja

      Usuń
  4. Majeczko nasza kochana! Łzy się leją ciurkiem, serce ściska wzruszenie, bo jak można lepiej było ująć tak wdzięczny i trudny temat?!
    Kocham Cię za to i za wszystko!
    Gorące uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na Ciebie czekam w tym miejscu Antonia...
      Pewnie wiesz o tym, i dzięki wielkie ze pomimo... i ponieważ... znajdujesz dla mnie chwilkę uwagi. Bardzo Ci za to wdzięczna jestem, i zawsze! - dzięki !
      Duża buźka i pa MS

      Usuń
  5. Moje kochane "beksy".
    Kocham Was.
    Maja,dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej...
      Wszyscy mamy, bądź mieliśmy Mamy, same też jesteśmy Matkami więc temat jak wyżej... w przypadku każdego człowieka jest aktualny, dlatego to akurat Święto jest takie święte. I niech tak będzie i niech się święci.
      Całusek Tobie i pa Maja.

      Usuń