sobota, 6 września 2014

Bogom podobni . . .

Niczym mocarze jesteśmy

Dokładamy dzień do dnia...
Potem miesiąc do miesiąca
Czas ucieka, czas nie czeka
To prawda smutna, nagląca
Takie nasze  bytowanie
Trwanie, konanie, umieranie.
A jeśli ważne czekanie?
Bywa,  że cel upragniony
Wymarzony i wyśniony
Mobilizację w nas wzmaga
I  potęguje ją   i  pomaga
W realizacji  kreacji...

                                                                              
,, Sięgaj
gdzie wzrok nie sięga..."
Gdzie marzeń błękitna wstęga
Gdzie słońce  spala  złudzenia
Gdzie nie ma  niemocy cienia
Chciejmy chcieć dużo i więcej
Chciejmy teraz, zaraz, prędzej
Nie oglądajmy się  na  innych
I nie wskazujmy winnych
Bo taką potęgę mamy w sobie
O jakiej  pieśni by śpiewać !
Taką co sięga  nieba
Co  góry sama  przenosi
...o nic nie prosi...


Sam nie uwierzysz
Czego dokonasz (-)
Aż  się  przekonasz !
Widzisz? - dasz radę!
Ku swemu  szczęściu
Ku wielkiej radości
I,  ku miłości...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ten Laur dla nas jest - to oczywiste! Pozdrawiam i miłego weekendowania wszystkim  - Majka

8 komentarzy:

  1. Majeczko! Widzę, że nie możesz spać...Ale wiersz przedni! A kiedy tomik Twojej poezji? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdarza mi się to (niestety) coraz częściej, i to nie dlatego że nie mogę usnąć, ale jakoś dziwnie nie wyrabiam starej normy w tym samym czasie co kiedyś, ciekawe - czy tylko mnie taka ułomność dopada?...
    Witaj Czesławie, miło Cię spotkać pod moi wierszowaniem, zadziwia mnie to nieustająco, i ciekawie świadczy o Tobie,. A może, pomimo że facet, Ty jednak z Venus jesteś? i dobrze, cieszę się że niektórzy panowie czują i czytają więcej niż tylko sport! Przepraszam sportowców, ale uważam że prócz treningu ciała, nie można zaniedbać ducha. No proszę, wybaczcie mi te fanaberie, ale tak mam i już. Pozdrawiam Ciebie i wszystkich serdecznie Majka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Venus - jak sądzę, a że troszkę wrażliwości wyssałem z mlekiem Matki...no cóż zdarza się...A Ty jesteś i tak The Best(!). Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No dzięki Ci, dzięki wielkie - MS

      Usuń
  3. Witaj Majeczko! Twoje wiersze dodają skrzydeł, chce się żyć i radować radością codzienną. A jeszcze jak się ma wokół PRZYJACIÓŁ, to dopiero jest pełnia szczęścia!
    Pisz tak dalej! Serdeczne dzięki i pozdrawiam nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Antonia...
      Do Twojego pięknego komentarza mam taki oto cytat:
      "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas zawsze wtedy, gdy nasze skrzydła są zbyt zmęczone, lub gdy na chwilę zapomniały latać..."
      prawda że jest niezwykły? nieznany autor, ale tak mi się cytat spodobał, że przepisałam go do swojego skarbca i dziś - jak znalazł. Potrzebujemy przyjaciół jak powietrza, jak wody, jak światła.... Dla mnie są ogromną motywacją życia. Dzięki że tak ładnie napisałaś, buziaczki i pa.

      Usuń
  4. Maju Twoje wiersze czytam zawsze kilka razy i jestem pod wrażeniem.
    Jak mam jakiś dzień nie udany do do nich wracam.
    pozdrowienia, całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Krysiu,
    Miło mi się czyta to co piszesz, życzę Ci skarbie najmniej, a najlepiej żadnych nieudanych dni. Ze swej strony obiecuję więcej wierszowania pogodnego i bardziej rozrywkowego. Może wtedy radośniej nam w duszy zagra? Tego życzę nam wszystkim.
    wzajemnie serdeczne całuski Majka

    OdpowiedzUsuń