piątek, 5 września 2014

WITAM WSZYSTKIE MOJE KOLEZANKI .....

Z  radoscia  Wam  donosze,  ze  wlasnie  dzisiaj  w  Anglii,  o  4.00  nad  ranem  urodzila  mi sie  druga  wnuczka.   Dane  osobowe  waga  4.100 kg,  dlugosc  57  cm,  wloski  ciemne w malej  ilosci,  podobna  do  mamy,  imie  Daria.  Je, spi, odpoczywa razem z mama.

Ja  jestem  u  corki od 3 sierpnia  i dlatego  nie  bylo  mnie   na  spotkaniach.  Wracam  za  miesiac  5  pazdziernika.  Jestem  na  biezaco  z  wydarzeniami  u  nas  i szkoda,  ze  nie  moge  w   nich  uczestniczyc,  ale  tak  to  jest  w  zyciu- zawsze trzeba  cos  wybrac.

Pozdrawiam  Wszystkich  serdecznie  i  steskniona  czekam  na  powrot   do  kraju    : )

4 komentarze:

  1. Ewunia, gratulacje dla mamusi i tatusia ( bo to ich zasługa ) oraz dla babci i dziadka. Gorące całuski dla malutkiej Darii oraz jej starszej siostrzyczki Elenki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Halinko za gratulacje dla dzieci, pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.

      Usuń
  2. Jak to miło, że dzielisz się z nami taką piękną informacją....
    Witaj Ewa, sadzę że jesteś teraz tam, gdzie w takiej chwili być powinnaś, i gdzie jesteś najbardziej potrzebna. Gratuluję wspaniałej rodzinie. Daria (piękne imię), witaj na tym cudnym świecie i szczęśliwie oraz zdrowo rośnij. Babciu, przyślij nam jeszcze jakieś info zaczem wrócisz, hm? Serdeczne pozdrowienia z Wrocławia i pa Majka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Majeczko, postaram sie cos napisac przed powrotem bo to jeszcze 'kawalek czasu' . Zycze milych spotkan i wydarzen ciekawych.

      Usuń