poniedziałek, 15 września 2014

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!

        Wakacje się skończyły, czas na powrót do rzeczywistości, czyli naszych zajęć codziennych i innych. Dzisiaj mam propozycję dla tych, którzy zajęli się dziennikarstwem; są to rozmowy Małgorzaty Purzyńskiej z Teresą Torańską, naszą mistrzynią reportażu i wywiadów, a książka nosi tytuł " Ja, My, Oni".
Tym razem to pani Torańska jest przepytywana, opowiada o swoim życiu i zdradza niektóre tajniki rzemiosła. Bardzo ciekawa i pouczająca lektura.
       Mariusz Szczygieł, kolega po fachu, tak napisał:
" Mam nadzieję, że rozmowa Małgorzaty Purzyńskiej wyjaśni czytelnikom fenomen Teresy Torańskiej. Fenomen człowieka i dziennikarki."

    Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnej lektury!

2 komentarze:

  1. Witaj Antonia,
    Jak się to dzieje że czasu mamy coraz to mniej? czy może tylko ja tak mam?...
    Brakuje mi takich jakichś żelaznych zasad na ochronę swojego prywatnego świata, chwilami mnie to przeraża i muszę pewnie coś z tym wreszcie zrobić.Ale o tym potem... Teraz patrzę, że prezentujesz nam nie lada perełkę. A że M.Szczygieł tak zachęcająco się wypowiada w temacie - tym bardziej brzmi wiarygodnie. Dla mnie Twoja Antonia rekomendacja i moje jakieś tam rozeznanie względem osób autorów książki są dostatecznie motywujące do jej poczytania - o ile tylko mi się to uda. Dobrze że mamy Ciebie, i że idziesz do nas z przysłowiowym kagankiem oświaty, pomimo naszej ociężałości. Dziękujemy za to serdecznie, polecamy się zawsze. Pozdrawiam, całuski śle i pa - Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko! Wyścig z czasem mnie też dopada, i nie raz się dziwię, gdzie on się podziewa. A powyższą lekturę gorąco polecam, czyta się może w dwa wieczory.
    Pozdrawiam serdecznie i gorąco ściskam.

    OdpowiedzUsuń