piątek, 24 lipca 2015

potrzebna pomoc Administratora

Panie Maćku,
W ostatnim poście chciałam Koleżankom Solenizantkom zamieścić w komentarzach  piękny bukiet kwiatów, tymczasem wpadł mi w mój komentarz jakiś przedziwny tekst z literkami i cyferkami...
Pytanie:
-czy można, (a jeśli tak to jak?) zamieścić w komentarzach jakiś obrazek np kwiaty?
Proszę nam powiedzieć / napisać,  jak można to zrobić technicznie.Wstawianie obrazów w postach umiemy, ale w komentarzach nie! i nie wiem, czy można to zrobić, czy nie..Dziękuję, czekam na odpowiedź..
Pozdrawiam serdecznie - Majka Stanek

1 komentarz:

  1. Dziękuję panie Maćku,
    Na konsultacjach komputerowych dopytałam o to właśnie, i po przeanalizowaniu wiem, że na blogu typu blogspot.com (właśnie takim jest nasz) nie ma takich możliwości o które pytałam wyżyj. I wynika to już z budowy szablonowej bloga. W innych blogach może być inaczej. Piszę o tym dla innych - ewentualnie zainteresowanych. Pewnie po powrocie z urlopu ? Administrator nasz dopowie nam to i owo.
    Pozdrawiam serdecznie Majka.

    OdpowiedzUsuń