środa, 15 czerwca 2016

Wyjazd integracyjny do Szklarskiej Poręby 3/4/5.VI. 16r - raz jeszcze

Postanowiłam umieścić zdjęcia z mojego aparatu w nowym poście - bo boję się że pierwsza relacja nie wytrzyma takiej ilości zdjęć.
Piątek 3.VI.br - wyjazd , wycieczka do Chybotka, grób Karkonosza, złoty Widok i grill:




















Sobota, 4.VI. 16 - Zdjęcia z wieczornego spotkania z legendą, poezją i integracja ( z wycieczki zdjęć nie mam bo na niej nie byłam - kontuzja nóżki. ):

















No i niedziela 5.VI.16r - zdjęcie z ostatnich chwil przed wyjazdem. Na wycieczce nie byłam - z w/w powodu.







1 komentarz:

  1. Dzięki Basia, zdjęcia są śliczne i będę cudną pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie aktywnych uczestników wycieczki, a innych także i niemniej serdecznie - Majka
    Do zobaczenia jutro na Walnym, 16.30

    OdpowiedzUsuń