poniedziałek, 26 października 2020

Zbliża się 1 Listopada . . .

 M o g i ł y

 
Pomniki wspomnień…
Potrzebne tylko żyjącym
Zatrzymajmy się w skupieeniu
Świecąc światełko każdemu
Kto odszedł . . . 
 


Każdy się cieszy naszą pamięcią 
 Gdzieś tam w zaświatach
Zwyczajnie po ludzku bo tak czujemy
Że wciąż są w zasięgu naszej dlań modlitwy
Że widzą wspierają i cieszą się z nami
Troski nasze też podzielają
Wspólnie


Nad mogiłą
Skupiamy myśli o doczesności 
Też gdy potrzebujemy pomocy w trudnych momentach
Wspominamy co najlepsze i mocno wierzymy
Że kiedyś przecież się zobaczymy
Ta wiara potrzebna jest żywym
Najbardziej ! 

Do zobaczenia kiedyś! 
 


Proszę Was bardzo kochani,
dbajmy o siebie i unikajmy nadmiernych zgrupowań.
Pozdrawiam Majka

2 komentarze:

  1. Kochana Majeczko! Przeczytałam, zadumałam się i westchnęłam głęboko. Dzięki Twoim wierszom jest mi jaśniej na duszy i za to jestem Ci niezmiernie wdzięczna, moja Ty ukochana Poetko!
    Mocno przytulam i gorąco ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawno nie rozmawiałyśmy...
      Jak ten czas leci i jaki trudny z czasem się staje.

      Kochana Antonia, bardzo się ucieszyłam Twoją obecnością i dobrym słowem również dla mnie. Dziękuję najpiękniej. Są daty gdzie zawsze można się spotkać i chwilę porozmawiać. Wszystkim dziękuję za nie. Ciebie Antonia przytulam szczególnie i bardzo serdecznie i ślę najlepsze myśli
      Majka

      Usuń