piątek, 11 lutego 2011

Babie Lato zakłada STOWARZYSZENIE

28 lutego o godzinie 15.00 w Sektorze odbędzie się spotkanie/małe szkolenie/duża dyskusja w sprawie założenia organizacji przez najbardziej chętnych do wspólnego działania uczestników BL.
Na spotkaniu w Świecie Lodów w pierwszą środę lutego na listę osób uczestniczących w spotkaniu 28.02 wpisało się już 20 osób. Mile widziane są kolejne.
Spotkanie poprowadzę z pomocą Gosi, wolontariuszki.
Sądzę, że to ważny abyście mieli Swoją organzację, zwłaszcza w zw. ze zmianami jakie zachodzą w Sektorze.

11 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że już jest ogłoszenie i wszyscy którzy nie byli w Świecie Lodów w pierwszą środę lutego, mogą o tym dokładnie przeczytać.
    Ja się bardzo cieszę, szczególnie , że zajęcia , które sobie poorganizowaliśmy lub nam zorganizowano , powoli w marcu będą się kończyły.
    Pozdrawiam Ewelinę ( i dzięki! ) i Gosię oraz przyszłych stowarzyszeniowców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat "Stowarzyszenia" był poruszany również na naszym spotkaniu w Świecie Lodów. Nie będę drażnił Basi i nie napiszę że to II turnus BL.
    Marysia Stanek powiadomiła nas wszystkich zebranych, że 28.02 godz 15 w Sektorze odbędzie się spotkanie na które zainteresowanych zaprosiła.
    Przy okazji pozdrawiam Ewelinkę.
    Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej- bardzo się cieszę, że na spotkaniu pojawi się także II turnus. Zbyszku- miło Cię przeczytać i pooglądać na zdjęciach:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja,Basia N.przemyślałam temat i wpisuję się obiema rękoma do STOWARZYSZENIA.
    Uważam,że jest to jeden z najlepszych sposobów na zaistnienie.
    Szczególnie,że kończy się BL.
    Ewelina,miałaś świetny pomysł,dzięki.
    Jestem 21 na liście,super.
    Zachęcam wszystkich uczestników BL(I II III)do spotkania.
    W ilości siła.
    Wiem,wiem co myślisz Ewelinko,ale niech to zostania naszą tajemnicą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Ewelinko a ja za Basią N. jestem 22 na liście na spotkanie w dniu 28 lutego. Mam wielką nadzieję, że wspólnie z turnusem II i III Babiego Lata uda się nam przy Twojej pomocy założyć STOWARZYSZENIE, które otworzy przed nami nowe możliwości działania dla naszego wspólnego dobra.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1)Marysiu , Ty już jesteś na pozycji wcześniejszej niż 22. Bo Cię awansem wpisałam. 2)Zbyszku - Marysia Stanek była gościem na naszym ( 1 turnusowym ) comiesięcznym spotkaniu w Świecie Lodów w dn. 02 .02 i stąd wie o spotkaniu stowarzyszeniowym w dn. 28.02 w Sektorze 3.
    Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem 13 na liście i myślę, że to szczęśliwa liczba. Cieszę się z tak dużego zainteresowania sprawą, hura. Brawo Ewelina! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Was .
    A co to za tajemna lista i kto ja prowadzi ,bo Ta jest 21,lub 22 inna 13 a ja nic o takiej liście nie wiem.Po prostu przyjdę i tyle Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. No i super Basiu:) Wszyscy zainteresowani mile widziani. Z każdego turnusu i UWAGA- jeśli czyta to ktoś z innego Calu, spoza Legnickiej- również nie widzę przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu M, tak to jest, jak się nie chodzi na środowe spotkania.
    Tak, po prostu cieszymy się ,że przyjdziesz.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo, bardzo cieszę się z Waszych planów! Trzymam kciuki i służę w razie potrzeby wszelką pomocą, jaką będę Wam w stanie zaoferować! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń