niedziela, 13 lutego 2011

Kochani

Postanowiliśmy napisać wniosek do programu Seniorzy w Akcji realizowany przez Towarzystwo Inicjatyw Twórczych " ę" ze środków Polsko Amerykańskiej Fundacji Wolności.

A marzy nam się założenie grupy teatralnej.
Będą najpierw prowadzone warsztaty teatralne: ruch sceniczny, scenografia, choreografia. Również ośmielanie siebie, otwarcie na nowe możliwości i pokonanie własnych barier - wszystko to pod kierownictwem doświadczonych ludzi - Małgosi, która jest aktorką pedagogiem i naszej Liliany, która prowadzi zajęcia taneczne.
Pracom praktycznym towarzyszyć będą wykłady otwarte z historii teatru i mam nadzieję, że tajniki pracy teatralnej przybliżą spotkania z profesjonalistami.
Nabyta w trakcie zajęć wiedza praktyczna i teoretyczna stanie się podstawą do pracy nad spektaklami.
Z wystawieniem spektakli na pewno nie będzie problemów.

Razem z Moniką Urbańską składamy wniosek przy współpracy z fundacją Umbrella do 31 marca 2011
Wierzymy, że się uda a Wy trzymajcie kciuki i zgłaszajcie się - to na pewno świetna zabawa.
Osoby zainteresowane proszę o zgłaszanie się
do mnie na maila
zaremba.joana@gmail.com
bądź telefonicznie 501-59-34-38

Wierzymy, że się uda a Wy trzymajcie kciuki i zgłaszajcie się - to na pewno świetna zabawa.
Osoby zainteresowane proszę o zgłaszanie się do mnie na maila
zaremba.joana@gmail.com bądź telefonicznie 501-59-34-38

9 komentarzy:

  1. Asia cieszę się,że Twoje marzenie się spełnia. A ja jestem ta nieśmiała co w kącie stoi, ale kocha teatr i jest chętna. To się musi udać! Kciuki trzymam mocno i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także trzymam kciuki i wierzę, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Asieńko!
    Spodobał mi się Twój i Moniczki pomysł.Będę też
    trzymała kciuki i chętnie będę uczestniczyła
    w tym projekcie,oczywiście jeżeli do czegoś
    się nadam.....
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszcie sie odezwałąś...bardzo się cieszę..i .. na pewno się nadasz...bardzo się cieszę..buziaki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się razem z Wami ,że będziemy uczestniczyć w spektaklach teatralnych,jako główni aktorzy .Jak pamiętam z młodości nie wiem czego to dotyczyło "AKTORKI ZE SPALONEGO TEATRU".Oby tak o nas nie mówili.Ale Asiu wpisz mnie na listę."BYĆ ,ALBO NIE BYĆ" -lepiej być Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia,całym sercem jestem z Tobą.
    Kocham teatr i kocham aktorów.
    Mogę robić za statystę.
    Za darmo.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. No wreszcie doszliśmy do ról mniej prestiżowych w teatrze .Też zgłaszam się na statystę lub nawet rekwizyt- ale w tak doborowym towarzystwie!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu gratuluję wytrwałosci i sukcesu .Trzymam kciuki za spelnianie marzeń.W razie gdybyś potrzebowała mojej osoby do pracy to jestem gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, gratulacje i trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia! :)

    OdpowiedzUsuń