niedziela, 20 lutego 2011

Zaproszenie

Kochani Blogowicze!

Z przyjemnością zapraszam Was do odwiedzenia niedawno powstałej strony internetowej Fundacji Sztafeta Pokoleń, którą znacie dzięki Sebastianowi, Kasi i mnie.

Adres strony: http://www.sztafetapokolen.pl/

Znajdziecie tam relacje z warsztatów świątecznych oraz filcowania, na których (z czego bardzo się cieszę) niektórzy z Was byli, kilka słów o nas i naszych działaniach, jak również ciekawe raporty dotyczące osób 50+.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

Pozdrowienia,
Ola

2 komentarze:

  1. Zajrzałam z wielką ciekawością i zainteresowaniem. Podoba mi się myśl przewodnia- sztafeta pokoleń. Będę uważnie śledzić propozycje i obiecuję sobie coś wybrać. Brawo organizatorzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też,tak jak Tosia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń