wtorek, 1 lutego 2011

Punkt Widzenia zaprasza do opery!

fot. Marek Grotowski

Witajcie!
Fundacja Punkt Widzenia (czyli Ewelina i Ola) zaprasza do OPERY! Mamy aż 4 propozycje na najbliższe miesiące, w tym premiera
Parsifal - Ryszarda Wagnera!
Informację możecie "podać dalej" bo biletów jest sporo i byłoby miło, gdyby nowe osoby także do nas dołączyły :)


Szczegóły w aktualnościach na stronie www.punktwidzenia.org.pl

Specjalnie dla blogowiczów Babiego Lata rezerwacji można dokonywać także poprzez komentarze tego posta.

ZAPRASZAMY!

8 komentarzy:

  1. Dzięki, podam dalej.
    Pytanie,w jakiej cenie ten Wagner?
    Premiera jest kusząca,nie powiem.
    Jak mam podawać dalej to muszę wiedzieć za ile.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola,Ewelina weszłam na stronę fundacji"Punkt Widzenia".
    Przeczytam wszystko (statut,projekty,itd.)
    Jestem po ogromnym wrażeniem,podoba mi się.
    Gratuluję,trzymam kciuki i życzę dalszych wspaniałych pomysłów.
    Będę śledzić Waszą Fundację i może uda mi się kiedyś zaistnieć w niej.
    Buziaki.
    Głowa do góry dziewczyny, będzie dobrze, ja to czuję w swych starych kościach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dobre słowa Basiu. My się dopiero rozkręcamy. Jeszcze będzie o nas głośno:):):):) Teraz po Twoich zapewnieniach nie mam już co do tego wątpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że będzie o Was głośno i za wszystko trzymam kciuki i gratuluję. Podobają mi się i są mi bliskie wasze idee : Rozwoju indywidualnego i Równouprawnienia kobiet i mężczyzn. Cieszę się , że znalazłyście synonimy na nazwę seniorzy , której bardzo nie lubię. No i, że nami się zajmujecie.Pokładam w tym nadzieje. Intrygują mnie różne tajemnicze wieści i pomysł Top secret dla "seniorów". Życzę pomyślności i czekam na rozwój pomyślnych wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam 4 bilety na Cyrulika Sewilskiego.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też interesuje cena i termin "Parsifala" Wagnera. Mam chętnych i muszę się określić co do szczegółów. O fundacji "Punkt Widzenia" przeczytałam z ciekawością i b. mi się podobała. Też będę pilnie śledziła Wasze poczynania i trzymam kciuki za pomyślność. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje drogie, kliknijcie na ten link:
    http://www.punktwidzenia.org.pl/p/opera-dla-seniora.html
    znajdziecie tam wszystkie szczegóły. Jeśli chodzi o Parsifal Wagnera to bilety kosztują 60zł. Są to bilety na premierę 16 kwietnia, dlatego są droższe.

    OdpowiedzUsuń