czwartek, 24 lutego 2011

Wspólna zabawa "Śledzik"

Kochani
Już chyba nogi wypoczęły po zabawie karnawałowej w Sektorz 3 ,należy zacząć przygotowania do " Śledzika",który odbędzie się dnia 8.03.2011 godz.20.00.Jak sami widzicie zabawy nas lubią a my zabawy -8 marca będzie 2 w 1 ,czyli śledzik, koniec karnawału i Międzynarodowy Dzień Kochanych ,Najukochańszych Kobiet.Kobiety górą.Pragnę zaznaczyć że tę wspaniałą imprezę organizują I,II,III turnus Babiego Lata.Zgłoszenia prosimy kierować do przedstawicieli poszczególnych turnusów .Do mnie proszę o zgłaszanie chętnych z I turnusu. Buziaki.

5 komentarzy:

  1. Basieńko M.z III??? czy I-go!!!pomyłka czy tak ma być!!.Widzę ,że w głowie Ci jeszcze fajna ostatnia zabawa.Buziaki
    P.S.Na Blogu nie umieszcza się swoich prywatnych tel.tak zaleca Sebastian wykreśl je, a my wiemy jak się z Tobą kontaktować.Ja już to przerabiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ,człowiek uczy się całe życie i głupi umiera ,dzięki za podpowiedż Basieńko i Marysiu .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo z tej imprezy właśnie dlatego, że jest wspólną inicjatywą trzech turnusów. Integracja przerosła moje oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale numer,nie mam numeru Basi M.
    Basiu pogadamy w poniedziałek po spotkaniu.
    Będziesz?
    Jeszcze zostaje nam spotkanie 2-03 środa.
    Damy radę.
    Spoko.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu . Ja mam numer do Basi M . Wyślę Ci go e-mailem . Buziaki Basieńka .

    OdpowiedzUsuń