środa, 26 grudnia 2012

Nasza dla wszystkich modlitwa...


   "Podnieś rękę Boże Dziecię 
     błogosław Ojczyznę miłą..."
















Nam błogosław Jezu, Panie.
Życie niech się niebem stanie,
Niech nam zdrowie długo służy,
Niech nam szczęścia nic nie burzy.
Ludzie niechaj się kochają
jak my (!) kochać się starają,
satysfakcję niechaj mają
Jaką innym my dajemy...

        Niechaj wszędzie
        zgoda będzie!....
        Naszych pragnień...
        (spraw to Panie!)
        możliwą realizację.

Patrz nam w serca ufne, szczere,
dobrych opcji daj nam wiele.
Spraw, abyśmy ciągle mieli
wizję dobra wszystkich ludzi.
Niechaj strzegą nas Anieli,
Niech nam upraszczają drogi..
Gdy prosimy o to Ciebie
słysz nas Boże w swoim niebie,
Ześlij niebo nam na co dzień
byśmy jego doświadczali...
teraz, tutaj, zawsze, wszędzie.
Dobry Boże spraw to dla nas,
       Niech się stanie!
       Niech tak będzie!.
    
















Nie zawsze mamy łatwo, ale tak bardzo się staramy, że może wysłuchani
będziemy i zrealizują się nasze najpiękniejsze marzenia w ten wyjątkowy czas cudów.
Życzę mam wszystkim tak właśnie...
i pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Majeczko! Przyznam się, że czekałam na Twój wierszyk- modlitwę. Jak zwykle pięknie to ujęłaś i Pan Bóg nie będzie miał wyjścia i na pewno wszystko spełni. Dobrze, że jesteś, a jeszcze lepiej, że z nami. Serdeczności świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Antonia,
      Dzięki ze jesteś, że czuwasz, i się odezwałaś, bo przez moment myślałam, że może tak osobistą modlitwą (-)zraniłam uczucia innych koleżanek... Mam nadzieję, że nie naruszyłam zasad obyczajności. A prosić pewnie wolno każdemu.
      Bardzo dziękuję za świąteczne serdeczności, kochana, z najpiękniejszą wzajemnością i do osobistego uściskania - pa.

      Usuń
  2. Maju! Pięknie to ujęłaś w swym wierszyku! Wszystkiego Najlepszego na ten Nowy Rok!/i niczym się nie przejmuj!/ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Czesławie,
    zawsze zaskakuje mnie Twoja miła uwaga w stronę mojego rymowania, dziękuję bardzo. Też Ci życzę realizacji wszystkich (najśmielszych nawet)oczekiwań w Nowym 2013 roku. Skoro nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem, skoro to czas cudów - prośmy o wszystko, może będzie nam dane? a jeśli uwierzymy - to na pewno! Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń