poniedziałek, 17 grudnia 2012

Spotkania opłatkowego c.d....


 Do tych symbolicznych prawie (!) fotografii Antonii K. chciałam dodać jeszcze kilka ujęć z mojego aparatu postaram się (korzystając ze wskazówek instruktora) "zwinąć" je w link tak aby nie zabrały zbyt wiele miejsca. Pomyślałam, że koleżanki zechcą zobaczyć siebie, dzieła swoich rąk i świetnych pomysłów, a było tak ładnie i sympatycznie że pewnie warto. Uprzedzam jednak, że jeśli mi się nie uda to co zamierzam, to pomoc może nadejść za dzień lub kilka...


                                                                         














                                                                           


Przy tej okazji składam wszystkim najserdeczniejsze Życzenia Świąteczne i mam nadzieję że choć pierwsze nie ostatnie jeszcze w tym starym (co prawda) 2012 roku, ale jakże obfitującym w przeróżne cudowne (i nie tylko) zdarzenia. Jeśli mi się nie uda tak zrobić jak zamierzam, to przepraszam bardzo, ale będę poprawiać z pomocą specjalisty od techniki blogowej do skutku.. Pozdrawiam serdecznie i pa.

3 komentarze:

  1. Kochani!...
    chyba mi się udało to co zamierałam, czyli zwinęłam te fotki w link. Teraz tylko muszę prosić Maćka, aby usunął moich 10 trefnych prób... Ale co tam, warto było się potrudzić.
    Jeszcze raz buziaczki ślę i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko! Brawo! udało Ci się wszystko, czego nie mogę powiedzieć o mnie. Połowa moich zdjęć poszła do kosza. Pozdrawiam serdecznie i ściskam światecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdolna ta nasza Maja,oj zdolna.
    Brawo.

    OdpowiedzUsuń