czwartek, 22 sierpnia 2013

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!
Nie tak dawno, jakieś dwa, trzy lata temu, w naszych komentarzach pojawił się hiszpański pisarz Carlos Ruiz Zafón i jego wspaniałe książki " Cień wiatru" i "Gra anioła". Pisarz i jego książki przypadły mi do serca, szukałam następnych i znalazłam w mojej bibliotece jeszcze jedną pozycję, powieść pt.  "Marina"; i o tej książce wydawca pisze tak:
"Barcelona, lata osiemdziesiąte XX wieku. Óscar Drai jest zauroczony atmosferą podupadających secesyjnych pałacyków otaczających jego szkołę z internatem. Pewnego dnia wśród nich spotyka Marinę; od pierwszego wejrzenia wydaje mu się ona nie mniej fascynująca niż sekrety dawnej Barcelony. Óscar i jego przyjaciółka zaczynają śledzić zagadkową damę w czerni, odwiedzającą co miesiąc bezimienny grób na starym cmentarzu. I tak odkrywają zapomnianą historię rodzinnego dramatu, którego finał ma się dopiero rozegrać..."
Mroczna tajemnica  w scenerii starej Barcelony, to wystarczy, żeby sięgnąć po książkę, a naprawdę warto.
Pozdrawiam serdecznie i jak zwykle czekam na komentarze i uwagi o ciekawych książkach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie wprowadziłaś nas Antonia w sensacyjny nieco nastrój "Mariny". Mnie urzekłaś absolutnie, i wpierw poczytam o przygodach w Barcelonie a potem dopiero W.Whartona. Tymczasem nastrój mam urlopowy i cieszę się jak dziecko pięknem tego wspaniałego lata. Dzięki Ci kochana za wspaniałą propozycję i.. za cudowne spotkanie nasze, pozdrawiam serdecznie i pa pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Majeczko! Masz rację, że bardziej "urlopowa" jest "Marina". Życzę Ci ciekawej lektury z zapachem tajemniczej Barcelony i naszym pięknym latem. Dzięki za wspólne, niezapomniane chwile i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Mam te dwie książki o których pisze Tosia,są własnością Basi S.może ktoś chce przeczytac?
    Tosia,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśko,
      jeśli masz "Marinę" to ja jestem w kolejeczce, można? a Basię S zapytam po jej powrocie - OK? Dzięki za info, dla mnie b.cenne, całusek i pa.

      Usuń
    2. Basia, miło Cię słyczeć, również pozdrawiam gorąco i serdecznie!

      Usuń
  3. Maja,że Ty zawsze musisz chciec tego czego nie mam?
    Mam dwie pozostałe.
    Kom.mi fiksuje i nie pisze c z kropeczką,co jest?
    Może ktoś wie co mu się stało.
    Majeczko buziaczki.

    OdpowiedzUsuń