czwartek, 15 sierpnia 2013

Piękne sierpniowe świętowanie...


                  Zielne Święto 
















Piękne było to dzisiejsze Święto
Bogate w kwiaty, w zboża, w owoce,
słoneczne, urodzajne, dojrzałe lato!
Podziękujmy więc serdecznie za to
że mogliśmy cieszyć się cudną pogodą,
takimi zbiorami i wielką lata  tego urodą.
Chwilami było naprawdę gorąco
ale nasz wpływ na jego regulacje
nie był znaczący, natomiast wakacje
trwają ku wielkiej dzieci uciesze.
więc z życzeniami dla nich śpieszę:
niechaj wszyscy od szkoły odpoczną,
niech się zrelaksują, siły zregenerują
niech nabiorą tym więcej apetytu
na kolejne etapy życia swojego…
nieznanego jeszcze, a ciekawego.
A kiedy  ponownie we wrześniu
edukacji rozpocznie się dalszy ciąg
nie będzie  awersji ani do szkoły,
ani do uczonych, przemądrzałych ksiąg.
Każdą  sekundą lata się nacieszmy,
Zachowajmy jego kolory i zapachy
tak, aby na  zawsze w nas pozostały,
i by nagromadzone - procentowały…
A bukiecik zielny nam poświęcony
nad drzwiami w domu powieszony
szczęście niech zapewni  wszystkim
w  każdej chwili,  i z każdej strony.

Miłego świątecznego weekendu życzę,
za pamięć dla mnie (wzruszającą..)  bardzo dziękuję,
pozdrawiam serdecznie wszystkich przyjaciół i pa.

8 komentarzy:

  1. Majeczko! Niezmiennie zachwycasz mnie swoim postrzeganiem świata i sposobem wyrazu. Jak to dobrze, że Ciebie mamy! Pozdrawiam serdecznie i ściskam nie tylko świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteście dla mnie bardzo ważni...
      a Wasza obecność ze mną jest dla mnie najcenniejsza...
      Dziękuję Antonia za miłą uwagę, sama jestem nieustająco zachwycona tym cudnym światem. I cieszę się bardzo że dane mi jest żyć w momencie razem z Wami. Reszta już tylko także się dzieje.
      Pozdrawiam, całuski serdeczne i pa pa.

      Usuń
  2. Majeczko za wierszyk i świąteczny bukiecik dziękuję,są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko kochana,
      bywaj z nami częściej, twoje skromne zdania są takie ciepłe i życzliwe że mamy ich ciągły niedosyt i to wszyscy...
      Dziękuję za serdeczne zdanie dla mnie, duża buźka i pa.

      Usuń
  3. Majko, Kochanie! Kiedy wreszcie(!) doczekamy się wydania Tomiku Twoich wierszy? Te piękności nie mogą tak się 'walać' w internecie...Utrwal coś,proszę pokornie...Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesławie,
      pisałam że jesteś Wspaniały?, jeśli nie to piszę- bo jesteś..
      Gdzieś Ty się taki uchował wrażliwy człowieku? Dobrze że jesteś, i że bywasz z nami, czasem męskie zdanie ma wielokrotne znaczenie, więc się trzymaj chłopaku w tym licznym damskim gronie, jestem pewna że poradzisz. Ja też się staram jak mogę aby było ciekawie, miło, i abyśmy uprzyjemniali sobie życie..
      Jeśli więc wszystkim o to idzie - będzie wspaniale.
      Pozdrawiam Cię, dzięki serdeczne że jesteś i pa.

      Usuń