czwartek, 29 sierpnia 2013

Witam miłe koleżanki i kolegów
 Jest możliwość zorganizowania przez Stowarzyszenie Pomysł na Życie rejsu po Odrze w sobotę tj.31.08.2013 r. w godzinach przedpołudniowych dla 12-20 osób .Chętne osoby proszę o zgłoszenie się bezpośrednio do mnie czyli Barbary Marciniec lub jutro w Sektorze 3 od godz 10-do 12 .Zapisy przyjmuje do piątku do godziny 19 00. Kolejność zgłoszeń . Bilet wstępu to jest zakup w kawiarence piwa lub kawy  dla siebie.Buziaki  i czekam na chętne osoby.

3 komentarze:

  1. Basia,kusząca propozycja,pomyślę.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie propozycja jest świetna,
    tylko dla mnie spóźniona bo już miałam sobotę zagospodarowaną,
    ale dziewczyny które mogą - prześlijcie proszę pozdrowienia dla pięknego lata w ten oryginalny sposób także ode mnie.
    Was pozdrawiam, całuski ślę i pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Czy mogę się załapać na tą imprezę?(o której godz. i z której przystani?) Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń