piątek, 8 listopada 2013

Ku pokrzepieniu serc w listopadowe dni...


 P o c a ł u n e k . . . 






 




Już słowo to brzmi
Jak obietnica szczęścia
Napotkanej miłości, czułości
I czekania, ciągle czekania
..na cud wolności...

Leciutkie tylko muśnięcie
Zbliżenie dłoni, dotknięcie
Już powoduje serca drżenie,
Obietnice, wzajemną tęsknote
i nadzieje na więcej...

Cichutko szumią drzewa wkoło
Świadkami naszych są pocałunków,
Westchnień, uniesień, milczenia,

Najpiękniejszego wielbienia
..wniebowstąpienia...


Pocałunki są szeptem do siebie
Trzepotem skrzydeł są motylich
Tuleniem serca w czułych dłoniach
Są ulotnością takiej chwili
w jaką sami zwątpili...

Chwilo, trwaj długo i jeszcze..
Zamknij nam oczy, otwórz serca
Wznieś najwyżej jak tylko można
I gdy nie rozgrzeszy nas bluźnierca
Niebo zrozumie bo rzecz to zbożna
Miłość, kochanie, ciebie czekanie..
Tak piękne jest życie  nasze..

..nie umieranie...

 Pocałunek- Gustawa Klimta




Bywa, że pocałunki gorzko smakują, 
że zaskoczeniem są dla nas samych,
ale czyż dziwić się już nie trzeba....
kiedy prowadzą  na szczyt nieba?
wg mnie - zawsze trzeba..  
   

Pozdrawiam  serdecznie 

10 komentarzy:

  1. Pięknie to ujęłaś Majko! Coś pięknego! Uważam,że należy wydać tomik poezji Majki Stanek! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Czesławie,
      jest to kwestia wrażliwości tylko, a tej wszystkim czytającym nie brakuje, i to jest najpiękniejsze. Też pozdrawiam serdecznie i pa.

      Usuń
  2. Majeczko! Wierszyk przecudnej urody! Zachwyciłam się i zadumałam. Dzięki za takie piękne chwile. Pozdrawiam niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..prawda?...
      Taki delikatny przerywnik szarej listopadowej codzienności..
      Zastanawiałam się chwilkę czy upubliczniać, i czy wypada...
      ale w końcu czemu nie? przecież to samo życie jest.
      Antonia dziękuję że tak ładnie mi napisałaś.
      Pozdrawiam serdecznie i duża buźka.

      Usuń
  3. przepięknie piszesz Majeczko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moją "zagadką"...
      i cudną tajemnicą, namyślam się już czas jakiś jak zachęcić Cię do naszego rozgadanego grona, może pozwolisz nam siebie poznać? Bardzo mnie intryguje Twoja grzeczna powściągliwość i bardzo cieszy Twoja dla mnie uwaga. Jestem cierpliwa, poczekam. Dzisiaj dziękuje za ciepłe, życzliwe słowo, miłego tygodnia życzę, pozdrawiam i do następnego...

      Usuń
  4. Majko Ja jestem z Babiego Lata 1 turnus razem z Basią Sendal uczestniczyłam w Sektorze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w domu...
      Marysiu (jak ładnie), bywasz często w sektorze?
      Utrzymujesz z nami kontakt w sensie stałe spotkania?
      Może należysz do któregoś stowarzyszenia? przepraszam za tę sondę,
      ale ja muszę się jakoś spotkać z Tobą i poznać Ciebie i porozmawiać.
      Dzisiaj dziękuje że się przedstawiłaś nieco bliżej, pozdrawiam serdecznie i pa.

      Usuń
  5. Majeczko proszę o wiecej tak pięknej poezji liryczno-miłosnej .Chce się żyć i kochać.Jakie byłyby smutne dni bez Ciebie.Trwaj wiecznie i niech omijają Cię wszystkie choroby świata!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko kochana,
      czuję się rozgrzeszona, i bardziej odważna, może częściej zamieszczę "coś" z mojej przepastnej szuflady gdzie leżakują sobie takie moje osobiste.... Za życzenia i nieczęsty ostatnio Twój głos na blogu serdeczne dzięki, bardzo mi jest potrzebne Wasze (kochani) odezwanie się w sprawie.
      Raz jeszcze dziękuję, buziaki ślę, pozdrawiam i pa pa.

      Usuń