wtorek, 25 marca 2014

Dyskusyjny Klub Filmowy

Zapraszamy na kolejne spotkanie DKF w ramach akcji "Wolontariusze dla Wolontariuszy"
prowadzonej przez Fundację Aktywny Senior

Kiedy : 1 kwietnia 2014 (wtorek) godz. 14.00 - 17.00
Gdzie : Sektor 3 - sala na parterze
Zobaczymy film pt. "Frankie - Dear Frankie" w reżyserii Shona Auerbacha.

Jest to opowieść o dziewięcioletnim chłopcu - Frankie, który tęskni za ukochanym ojcem, którego nigdy nie widział i którego zna wyłącznie z listów. 
Chłopiec nie wie jednak, że miłość, która łączy go z ojcem, to iluzja. Po projekcji dyskusja z Agnieszką - wolontariuszką.

Zapisy:  mihalina2712@gmail.com
Ilość miejsc ograniczona ze względu na małą salę.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. Halinko,
    ja już się cieszę, wydaje mi się że oglądałam ten film dawno temu, ale nie jestem pewna i nie pamiętam wszystkiego. Wiem (z minionego doświadczenia), że dobór repertuaru dla DKF jest faktycznie dobry i bardzo jestem ciekawa tej propozycji.
    Zachęcam wszystkie koleżanki i wszystkich kolegów do udziału.
    Do zobaczenia Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie kochani Klubowicze...
    Koleżanki obecne ma prezentacji filmu jw dajcie nam jakąś najkrótszą podaj informację z przebiegu i odczucia, wnioski własne. Nieobecni (z ważnych względów..) też chcieliby poznać o tym filmie opinie. Bardzo jesteśmy ciekawi, no dobrze - bardzo jestem ciekawa i proszę..., proszę i czekam na jakiś głos...
    I pozdrawiam wszystkich fanów dobrego kina - Majka.

    OdpowiedzUsuń