piątek, 28 marca 2014

Zaproszenie na wieczór autorski

 
ZAPROSZENIE

Filia nr 10 Miejskiej Biblioteki Publicznej .przy ul. Jeleniej 7 we Wrocławiu ma zaszczyt i ogromną przyjemność zaprosić Państwa  na wieczór autorski
Zbigniewa Zebara,
który odbędzie się w piątek  11 kwietnia 2014 roku o godz. 18.00

Zbigniew Zebar jest m.in. autorem tomiku krótkich myśli spisanych w trzech różnych formach literackich. Te myśli odzwierciedlają wieloletnie obserwacje świata, rzeczywistości i przybrały postać bardzo skondensowaną: sentencji, fraszki i… No właśnie, tu autor ma pewien kłopot, ale wybrnął z tego tak, że w książce ta część znalazła się pod tytułem „Eksploracje poza prozą”.
Serdecznie zapraszamy!


I kilka słów ode mnie. Polecała mi znajoma, która była na wieczorku Pana Zebara. Mówi bardzo interesująco, z polotem i dowcipnie. Potrafi porwać słowem. Dlatego myślę,  mogę polecić to spotkanie.
 Do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. To dość intrygująca propozycja...
    pewnie będzie ciekawa, już się przymierzam (o ile znowu jakiś grom nie spadnie..)..
    "zderzyłam" się leciutko i króciutko z autorem i jestem zamyślona nad osobowością,
    toteż mam nadzieję na interesujące spotkanie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ciepło o nim piszesz. Powinno być naprawdę interesująco.
      o zobaczenia więc.

      Usuń