Proponuje swoim członkom i osobom spoza Stowarzyszenia:
poniedziałek, 09.VI.14 r
- 11.00 - 12.00 - basen, REDECO, ul. Rogowska 52a.
- 13 - 14.30 - pogadanka " Europejczyk w podróży", którą wygłosi przedstawiciel fundacji Europa Direct ( duża sala warsztatowa na piętrze Sektora. Pogadankę zapowiedziała, załatwiła i wcześniej, w innym miejscu, wysłuchała Liliana Król ( podobno bardzo ciekawa ! Na spotkaniu nt wyborów do Parlamentu Europejskiego, postanowiliśmy, że chcemy aby się odbyła. Zapraszamy wszystkich! .
- 17.30 - 19.00 - zajęcia z jogi, mała sala gimnastyczna w G-1 na Jeleniej 7, wolne miejsca-zapraszamy!
wtorek, 10.VI.14 r.
- 9 - 10.00 - taniec, sala Flycube, wolne miejsca-zapraszamy!
- 10.00 - 11.00 - gimnastyka ogólna ( z Elą Koszałką ), sala Flycube
- 11.15 - 12.15 - język angielski dla początkujących( z Elą Koszałką ), sala na parterze Sektora 3
środa, 11.VI.14 r.
- 9.20 - 10.50 ( Wyjątkowo w tym i w przyszłym tygodniu !). - joga, sala Flycube, przy Sektorze 3 , wolne miejsca-zapraszamy!
- 12.30 - nordic walking , zbiórka przy Sektorze 3, wolne miejsca-zapraszamy!.
czwartek, 12.VI.14 r.
piątek, 13.VI.14 r.
- 10.00 - 12.00 - Spotkanie informacyjno - integracyjne, mała sala warsztatowa na piętrze Sektora 3!
- 12.00 - 13.30 - Język angielski ponadpodstawowy ( z Elą Koszałką ), mała sala warsztatowa na piętrze Sektora 3!
- 16.00 - 17.00 - gimnastyka rehabilitacyjna ze Zdzisią Ochmann w Gimnazjum nr 1 na ul.Jeleniej 7 - wolne miejsca-zapraszamy!.
- ZAPOWIEDZI:
- 17.VI.14r (wtorek ) o godz. 10 - 12.00 ( sala konferencyjna ) odbędzie się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków ( sprawozdawczo - wyborcze ) stowarzyszenia Pomysł na Życie. Kończy się 3 letnia kadencja Zarządu i Komisji Rewizyjnej. Złożymy sprawozdanie z tego co udało się zrobić w tym czasie oraz trzeba będzie dokonać wyboru władz stowarzyszenia ( Zarządu i Komisji Rewizyjnej ) na następną 3-letnią kadencję. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za 2013r, porządek zebrania oraz projekty uchwał będą do wglądu na zebraniach informacyjno - integracyjnych w piątki: 6 i 13.VI.br oraz na stronie internetowej www.pomyslnazycie.com.pl.
- Obecny Zarząd w składzie: Barbara Sendal ( prezes), Ewa Siedlecka ( wiceprezes ), Maria Stanek ( sekretarz ) i Maria Herok ( skarbnik ) oraz Komisja Rewizyjna w składzie: Joanna Zaremba ( Przewodnicząca), Krystyna Stemler-Korczak, Krystyna Biernaczyk i Maria Filipek ( członkinie ) - te osoby wyraziły chęć dalszej pracy w nowej 3-letniej kadencji.
- Elżbieta Koszałka( członkini Zarządu ) złożyła rezygnację z dalszej pracy w zarządzie.
- Kandydatury ( osoba kandydująca musi być dyspozycyjna czasowo, kreatywna, odpowiedzialna i umieć niekonfliktowo pracować w grupie ) i propozycje do przebiegu zebrania ( zgodnie z Regulaminem Walnego, który zamieszczony jest na stronie internetowej w zakładce: O nas), członkowie w liczbie co najmniej 10 osób, mogą składać nie później niż 7 dni przed terminem Walnego - telefonicznie ( 692479524), na zebraniu inf-integracyjnym w piątki lub mailowo: pomysl.na.zycie.2011@gmail.com.
- Po zebraniu: zrobimy zdjęcie grupowe, które znajdzie się na naszym plakacie reklamowym ( rollup-ie) oraz oglądniemy występ, który przygotowały z tej okazji nasze utalentowane członkinie .
- Rezerwujcie czas w tym terminie - Obecność na Walnym Zebraniu jest obowiązkowa!.
- INFORMACJA: od końca maja br mamy nowe konto bankowe : BGŻ, nr rachunku: 98 2030 0045 1110 0000 0379 0750 . Ewentualne wpłaty róbcie już na ten rachunek. Nr rachunku jest umieszczony także na naszej stronie internetowej, podanej poniżej.
- PS. Propozycje zajęć są także podane na naszej stronie internetowej ( żeby przejść do strony - klik w poniższy adres ). :
http://pomyslnazycie.com.pl
Porządek Walnego Zebrania - klik poniżej:
STOWARZYSZENIE 1/1 POMYSŁ NA ŻYCIE
PorządekObrad Zwyczajnego Walnego Zebrania ( sprawozdawczo wyborczego ) Członków StowarzyszeniaPomysł na Życie w dniu 17.VI. 2014r.I. Otwarcie obrad - prezes.II. Ustalenie prawomocności ZWZCz Stowarzyszenia - prezes.III. Wybór Przewodniczącego i przekazanie mu prowadzenia Walnego Zebrania - prezes.IV. Wybór Sekretarza i Komisji Wnioskowo Skrutacyjnej ( 2 osoby ).V. Przedstawienie i przyjęcie Porządku obrad ZWZCZ oraz poinformowanie zebranych o możliwości składania wniosków do Komisji Wnioskowo Skrutacyjnej.VI. Przedstawienie sprawozdania:Z działalności Zarządu Stowarzyszenia za rok 2013, w tym: omówienie Sprawozdania finansowego – prezes.oraz Sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w 2013r – przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.VII. Dyskusja nad sprawozdaniami, a następnie podjęcie Uchwał o:Uchwała nr 1 – Przyjęciu Sprawozdania z działalności Zarządu za 2013r, w tym sprawozdania finansowego oraz Sprawozdania Komisji Rewizyjnej.Uchwała nr 2 - Udzieleniu absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia za 2013r na wniosek Komisji Rewizyjnej.VIII. Podsumowanie działalności i osiągnięć zarządu i Stowarzyszenia w pierwszej kadencji ( 2011-2014r ) oraz przedstawienie kierunków działania i rozwoju Stowarzyszenia w najbliższej przyszłości - prezes.IX. Zaproponowanie powołania w skład Zarządu drugiej kadencji: Barbary Sendal- prezes, Ewy Siedleckiej – wiceprezes, Marii Stanek – sekretarz i Marii Herok – skarbnik, które zgodziły się ponownie kandydować i przeprowadzenie głosowania.X. Przedstawienie nowej kandydatury na członka Zarządu ( w miejsce Elżbiety Koszałki, która zrezygnowała z ponownego kandydowania) i przeprowadzenie głosowania.XI. Podjęcie Uchwały nr 3 – O wyborze Zarządu na lata 2014-2017r.XII. Zaproponowanie powołania do Komisji Rewizyjnej drugiej kadencji: Joanny Zaremby – przewodnicząca, Krystyny Stemler Korczak-członek, Krystyny Biernaczyk-członek, Marii Filipek-członek, które zgodziły się ponownie kandydować i przeprowadzenie głosowania.XIII. Podjęcie Uchwały nr 4 - O wyborze Komisji Rewizyjnej na lata 2014-2017r.XIV. Rozpatrzenie wniosków i postulatów członków Stowarzyszenia, które wpłynęły do Komisji Wnioskowo Skrutacyjnej.XV. Podziękowanie dla wolontariuszy i odchodzących osób. Wiceprezes.XVI. Podsumowanie zebrania i zakończenie obrad ZWZCZ- prezes.Sekretarz posiedzenia Przewodniczący posiedzenia
Duża sala warsztatowa jest klimatyzowana,więc nie bójcie się upału.
OdpowiedzUsuńDobrze,żeby była znaczna grupa.
Do zobaczenia,do 13 00.