- 17.VI.14r (wtorek ) o godz. 10 - 12.00 ( sala konferencyjna ) odbędzie się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków stowarzyszenia Pomysł na Życie. Kończy się 3 letnia kadencja Zarządu i Komisji Rewizyjnej. Złożymy sprawozdanie z tego co udało się zrobić w tym czasie oraz trzeba będzie dokonać wyboru władz stowarzyszenia ( Zarządu i Komisji Rewizyjnej ) na następną 3-letnią kadencję. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za 2013r, porządek zebrania oraz projekty uchwał będą do wglądu na zebraniach informacyjno - integracyjnych w piątki: 6 i 13.VI.br oraz na stronie internetowej.
- Obecny Zarząd w składzie: Barbara Sendal ( prezes), Ewa Siedlecka ( wiceprezes ), Maria Stanek ( sekretarz ) i Maria Herok ( skarbnik ) oraz Komisja Rewizyjna w składzie: Joanna Zaremba ( Przewodnicząca), Krystyna Stemler-Korczak, Krystyna Biernaczyk i Maria Filipek ( członkinie ) - te osoby wyraziły chęć dalszej pracy w nowej 3-letniej kadencji.
- Elżbieta Koszałka( członkini Zarządu ) złożyła rezygnację z dalszej pracy w zarządzie.
- Kandydatury ( osoba kandydująca musi być dyspozycyjna czasowo, kreatywna, odpowiedzialna i umieć niekonfliktowo pracować w grupie ) i propozycje do przebiegu zebrania ( zgodnie z Regulaminem Walnego, który jest na stronie internetowej ), członkowie w liczbie co najmniej 10 osób, mogą składać nie później niż 7 dni przed terminem Walnego - telefonicznie ( 692479524), na zebraniu inf-integracyjnym w piątki lub mailowo: pomysl.na.zycie.2011@gmail.com.
- Po zebraniu zrobimy zdjęcie grupowe, które znajdzie się na naszym plakacie reklamowym ( rollup-ie).
- Rezerwujcie czas w tym terminie - Obecność na Walnym Zebraniu jest obowiązkowa!.
Porządek
Obrad Zwyczajnego
Walnego Zebrania ( sprawozdawczo wyborczego ) Członków Stowarzyszenia
Pomysł na Życie w
dniu 17.VI. 2014r.
I.
Otwarcie obrad - prezes.
II.
Ustalenie prawomocności ZWZCz Stowarzyszenia - prezes.
III.
Wybór Przewodniczącego i przekazanie mu prowadzenia Walnego Zebrania
- prezes.
IV.
Wybór Sekretarza i Komisji Wnioskowo Skrutacyjnej ( 2
osoby ).
V.
Przedstawienie i przyjęcie Porządku obrad ZWZCZ oraz
poinformowanie zebranych o możliwości składania wniosków do Komisji Wnioskowo
Skrutacyjnej.
VI.
Przedstawienie sprawozdania:
Z działalności Zarządu Stowarzyszenia za rok 2013, w tym:
omówienie Sprawozdania finansowego – prezes.
oraz Sprawozdania z
działalności Komisji Rewizyjnej w 2013r – przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.
VII.
Dyskusja nad sprawozdaniami, a następnie podjęcie Uchwał o:
Uchwała nr 1 – Przyjęciu
Sprawozdania z działalności Zarządu za 2013r, w tym sprawozdania finansowego oraz Sprawozdania Komisji Rewizyjnej.
Uchwała nr 2 -
Udzieleniu absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia za 2013r na wniosek
Komisji Rewizyjnej.
VIII.
Podsumowanie działalności i osiągnięć zarządu i
Stowarzyszenia w pierwszej kadencji ( 2011-2014r ) oraz przedstawienie
kierunków działania i rozwoju Stowarzyszenia w najbliższej przyszłości - prezes.
IX.
Zaproponowanie powołania w skład Zarządu drugiej kadencji: Barbary Sendal-
prezes, Ewy Siedleckiej – wiceprezes, Marii Stanek – sekretarz i Marii Herok –
skarbnik, które zgodziły się ponownie kandydować i przeprowadzenie głosowania.
X.
Przedstawienie nowej kandydatury na członka Zarządu ( w
miejsce Elżbiety Koszałki, która zrezygnowała z ponownego kandydowania) i
przeprowadzenie głosowania.
XI.
Podjęcie Uchwały nr 3 – O wyborze Zarządu na lata
2014-2017r.
XII.
Zaproponowanie powołania do Komisji Rewizyjnej drugiej
kadencji: Joanny Zaremby – przewodnicząca, Krystyny Stemler Korczak-członek,
Krystyny Biernaczyk-członek, Marii Filipek-członek, które zgodziły się ponownie kandydować i
przeprowadzenie głosowania.
XIII.
Podjęcie Uchwały nr 4 - O wyborze Komisji Rewizyjnej na
lata 2014-2017r.
XIV.
Rozpatrzenie wniosków i postulatów członków
Stowarzyszenia, które wpłynęły do Komisji Wnioskowo Skrutacyjnej.
XV.
Podziękowanie dla wolontariuszy i odchodzących osób.
Wiceprezes.
XVI.
Podsumowanie zebrania i zakończenie obrad ZWZCZ-
prezes.
Sekretarz
posiedzenia
Przewodniczący posiedzenia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz