środa, 13 października 2010

Gimnastyka - rozeznanie sytuacji

Hej,hej koleżanki i koledzy !

Prosimy bardzo o pilne wpisywanie się na blogu na listę chętnych do uczestnictwa w gimnastyce.
Bowiem od ilości osób zgłoszonych zależy wielkość sali i ilość wolontariuszy, których musimy znaleźć.
Na razie mamy do dyspozycji p.Elżbietę Koszałkę, która zgodziła się poprowadzić gimnastykę rehabilitacyną, ze wskazaniem na kręgosłup i stawy w czwartek lub piątek o godz. 16.
Podjęliśmy jeszcze inne działania. O szczegółach, co? , jak ? i kiedy ? będziemy informować na bieżąco na blogu.
Wpisanie na listę będzie polegało na wejściu w mój komentarz do tego posta i wpisaniu swojego nazwiska. Ja będę pierwsza na liście.
Przesyłamy pozdrowienia : wolontariuszki z grupy sport/rekreacja.

12 komentarzy:

  1. Osoby chętne na gimnastykę : Barbara Sendal, Joanna Zaremba,

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia jest dobrze.
    Ja Barbara Nikiel Chętna na gimnastykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę na gimnastykę kręgosłupa , ale w zależności kiedy to będzie , bo muszę sobie poukładać zajęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, Ewelina też chcę. Przyjmiecie mnie czy muszę poczekać jeszcze parę lat?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście,że parę lat.Tak około 30.Co Ty na to?
    Chyba,że masz bóle kręgosłupa.
    Nie daj Bóg.
    Obecność Twoja to dla nas sama rozkosz.
    Prawda dziewczyny?
    Już masz wstęp wolny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem chętna mam nadzieję że ja to już nie muszę czekać 30 lat w przeciwieństwie do Eweliny.Przychodź przychodź sama Twoja obecność spowoduje,że nas przestanie strzykać w kościach

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na zajęcia z gimnastyki. Maria Herok. Ewelinko bardzo serdecznie Cię zapraszamy na nasze zajęcia, jak tylko znajdziesz wolną chwilkę w tym nawale zajęć. Twoja obecność dla nas to jak " słoneczko" na te jesienne pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę na gimnastykę ale gdzie i kiedy

    OdpowiedzUsuń
  9. Następne osoby chętne na gimnastykę :Krystyna Banaszek, Franciszka Rybarska, Krystyna Stemler ( kręgosłup)i Danka Lesiów.
    Gdzie i kiedy podamy po 18.X .

    OdpowiedzUsuń
  10. prosze o wpisanie na liste -gimnastyka
    Krystyna.K i Basia B

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucyna N.pisze. Ja też chcę zapisać się na gimnastykę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane koleżanki tyle jest chętnych na te zajęcia gimnastyczne ,że pomyśleć że Babie Lato to same schorowane Babki Latowe ,chyba tak nie jest?

    OdpowiedzUsuń