piątek, 15 października 2010

WOLONTARIAT 50+ grupa Komputer/jezyk oraz aktywności dodatkowe

Kochani,

Spotkaliśmy się w licznym gronie w dwa poniedziałki wrześniowe. Spora cześć z Was zapisała się na 3 listy Wolontariat 50+, każda dotyka innego obszaru
1. język i komputer
2. gimnastyka i aktywność fizyczna
3. zajęcia dodatkowe ( florystyka, wizaż, porady prawne, kulinaria, zajęcia artystyczne itp.
Grupa z języków i komputera liczyła pierwotnie 15 osób a przyszło TYLKO 5
wczorajsza grupa z zajęć dodatkowych liczyła pierwotnie 15 osób a przyszło 7

Nie wiem czy osoby, które zapisały się na listy i nie przyszły po prostu zapomniały czy stało się coś innego. W każdym bądź razie podjęłam decyzje połączeniu tych obu grup Wolontariat 50+ w jedną.
następne zajęcia odbędą wie w przyszły czwartek 21.10 o godzinie: 10:00-13:00 w malej sali warsztatowej i nie ukrywam, ze liczę na waszą obecność, przecież robicie to dla siebie.

Pozdrawiam i do zobaczenia dziś na zapisach na grupy językowe oraz na zajęcia z komputera.

7 komentarzy:

  1. witam to jest "był "mój debiut w sektorze3 kurcze nieudany .staralam sie na maxa ale nie wyszlo .Nikt sie nie zglosił.!!!!!!!!!!!!!!!!!Piatek godz. 16.00!!!!!!!!!!!!)zrobiłam to co mozna w temacie ,... dziekuje Monice!!!! ........
    Oczekujemy na chetnych ,czekamy na telefony
    _j. angielski i francuski -kurs podstawowy
    informacje Helenka 513565136
    _kurs komputerowy
    _j. niemiecki listopad
    informacje Ania 5111653597
    Wykorzystajcie szansę !!!!!!!!!!!!!!!
    Doocencie to co oferuje inny (ZA DARMO!!!!!!!!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania ,ja zapomniałam przykro mi przepraszam.
    Doceniam Twoją pracę bardzo i cieszę się,że jesteś.Debiut-super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko,grupa mała a jaka sprytna,już mają rozpisane terminy, godziny-brawo.
    Wniosek,nie ważna ilość lecz jakość.
    No bo wiesz po 50+ rozkręcamy się troszkę dłużej.
    Będzie lepiej,obiecujemy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu nie przejmuj się- ta praca, którą wykonałaś nie pójdzie na marne. Zastanowimy się co z tym zrobić. A ja gratuluję i jestem pod wrażeniem Twojego zaangażowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dołączam się do gratulacji, pierwsze zajęcia dla turnusu 1 ruszyły przed kilkoma minutami. Grupa Podstawowa angielskiego z Grażynką, sala konsultacyjna,zawsze wtorki godziny: 12:15-14:15

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ,że nie mogłam przyjść ale nie w każdy czwartek mogę ze względu na inne prace społeczne ,teraz też 21 .X.nie mogę ale to nie jest zależne od mojej skromnej osoby bardzo przepraszam i postaram się być na następne terminy.Barbara Marciniec

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, w takim razie do zobaczenia 04 listopada bo zajęcia będą w ten czwartek a następne już co dwa tygodnie.
    Zatem do zobaczenia i cieszę się bardzo że jednak się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń