poniedziałek, 25 października 2010

Robimy stroiki okolicznościowe.

W dniu 29.10. (piątek) w godz. 11-14 spotykamy się na 1 piętrze. Celem naszego spotkania będzie nauka wykonywania okolicznościowych stroików.U osoby prowadzącej zajęcia można będzie kupić wianki styropianowe i słomiane. Proszę zaopatrzyć się w szyszki sosnowe i modrzewiowe, gałązki z owocami dzikiej róży, suszone kwiaty, zielone gałązki świerkowe itp. Osoby, które posiadają pistolet i klej do pistoletu proszę o przyniesienie na zajęcia.
zapisy na blogu lub telefon 71-3739582
Serdecznie pozdrawiam.Franciszka R.

5 komentarzy:

  1. Franciszko, super wiadomość. Mam już dla Was wydrążone dynie, trochę szyszek malych i sporo kolorowych liści.
    Do zobaczenia;))

    Zapraszam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnuczek w przedszkolu,mogę przyjść.
    Zrobię to z wielką przyjemnością.
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło spędzone przedpołudnie!
    Robienie stroików to fantastyczne zajęcie.
    Dziękuję Wszystkim,którzy przyczynili się
    do przygotowania tego spotkania.Szczególne
    podziękowanie dla Moniczki,Franciszki i Joleczki i oczywiście szczególne podziękowania dla Pań, które uczyły Nas.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lena! ja gapa nie zrobiłam Wam żadnego zdjęcia!- trzeba to powtórzyć- KONIECZNIE

    Dziękuję Wszystkich, stroiki są piękne, bukiet od Was ozdabia nasze biurka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Moniczko!
    Masz zupełną rację-to trzeba powtórzyć!
    Nawet nie przypuszczałam, że to taka fajna
    sprawa!W domu zrobiłam jeszcze jeden stroik
    i ozdobiłam nimi groby moich najbliższych.
    Okazją do robienia nowych stroików i nie
    tylko będą Swięta Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń