środa, 27 października 2010

Koniec szkoleń – zaczynamy działać :)

Witajcie! Po pierwsze serdecznie dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział warsztatach komputerowych, których tematem była obsługa naszego bloga. Bardzo się cieszę, że miałem okazję z Wami pracować i jestem z Was bardzo dumny, bo świetnie poradziliście sobie z tym trudnym zadaniem.

Piszę to zupełnie szczerze – zagłębianie „tajników” tak skomplikowanej strony oraz poznawanie mnóstwa nowych opcji, ustawień, a do tego praca w wielu oknach to wcale nie taka łatwa sprawa… Jednak z tego co widziałem, oprócz nauki zajęcia były okazją do miłego spotkania i dobrej zabawy :)

Na liście naszego bloga mamy obecnie 40 autorów. Od 8 czerwca 2010 (data opublikowania pierwszego posta) zostało opublikowanych 129 wiadomości, a strona została wyświetlona niemal 6500 razy. Myślę, że to naprawdę dobry fundament do stworzenia ciekawego bloga. Dlatego zachęcam wszystkich do aktywnego korzystania ze strony i dzielenia się na niej informacjami/przemyśleniami/zdjęciami itp.

Jeżeli chodzi o mnie mam pomysł na pewien cykl cotygodniowych tekstów. Pierwszy post pojawi się na dniach :) Jeżeli Wam się spodoba pomyślimy o kolejnych tematach, które nie tylko będą miały charakter informacyjny, ale będą również okazją do wymiany własnych doświadczeń. Razem możemy stworzyć coś naprawdę przydatnego i ciekawego.

Jeszcze raz dziękuję za udział w zajęciach!
Miłego dnia,
Sebastian :)

6 komentarzy:

  1. Cześć Sebastian ! Dzięki za szkolenie blogowe i czekam na ten nowy cykl tekstowy-podoba mi się to. A tak poza tym nie umiem wstawiać takich fajnych rzeczy w bloga jak np ta buźka no i nie chcą mi wchodzić kolory w tekst.!!
    Życzę miłego dnia, piękny już jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Sebastian. Dzięki za otwarcie drzwi do wiedzy i cieszę się na ciąg dalszy. To świetny pomysł. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No miłe to Sebastianie co piszesz.
    Aż serce rośnie,a duma rozpiera.
    Ja też bardzo dziękuję za naukę i mile spędzony czas.
    Do zobaczyska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sebastian!to sama przyjemność korzystać z Twojej wiedzy i za to wielkie dzięki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujące- rzeczywiście. Jesteście świetni! ..a co tam: jesteśmy świetni:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sebastian ! Myśl , wszyscy na Ciebie i no to co wymyślisz , liczymy !
    Miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń