środa, 13 października 2010

Pierwsze spotkanie KOMPUTEROWE dla 1-wszego turnusu

Witam.
W najbliższy wtorek tj. 19.10 o godz.13:00-15:30 w sali komputerowej odbędą się zajęcia , których tematem będą:
-Google Maps
-korzystanie z portalu "jak dojadę"(MPK>PKP>PKS)
-korzystanie z radia internetowego, gazety
Spotkanie poprowadzi Agata Depak.Zapisy w komentarzach lub osobiście w piątek tj. 15.10 o godz. 16:00-parter Sektor.
Kolejne terminy spotkań w tych samych godzinach:
-26.10
-02.11
-09.11
-23.11
-30.11
Tematy następnych spotkań do uzgodnienia na bieżących zajęciach lub w komentarzach tego posta.

8 komentarzy:

  1. Anka idziesz jak burza,super!
    Przyjdę w piątek to pozapisuję moje koleżanki i siebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być na tych zajęciach,zapiszcie mnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wpisałam Cię na listę na zajęcia z obsługi komputera.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym chodzić ewentualnie na następne zajęcia komputerowe. To muszę się teraz zapisać , czy przed interesującymi mnie zajęciami ?
    Proponuję zajęcia z obróbki zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu Sendal. Osobiście proponuję uczestnictwo w pierwszych zajęciach.Właśnie we wtorek będzie okazja do uzgodnienia z prowadzącym tematów na następne spotkania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. C.d. do Basi Sendal- wpisałam Cię na listę.

    OdpowiedzUsuń
  7. c.d do Basi Sendal-wpisałam Cięna listę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Ale jutro niestety nie mogę być.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń