piątek, 17 czerwca 2011

Uwaga, uwaga!

Kochani Blogowicze!

Dziękuję Wszystkim tym, którzy wzięli już udział w badaniu, było Was 31!

Dziękuję i czekam na więcej :)

Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji przeczytać informacji o badaniu, wklejam poprzedni post.

Pozdrowienia!



Drodzy Blogowicze!

Instytut Socjologii na Uniwersytecie Wrocławskim we współpracy z Fundacją Umbrella (Centrum Sektor 3), prowadzi badania na temat efektywności projektów realizowanych z funduszy Unii Europejskiej – takich jak Babie Lato, w którym braliście udział. Chcemy dowiedzieć się czy projekt ten był dla Was atrakcyjny, a przede wszystkim – czy był skuteczny.

Dlatego prosimy o wypełnienie ankiety. Jej wyniki będą wykorzystane tylko do celów naukowych. Będą one traktowane całkowicie poufnie (nie zostaną one powiązane z Waszym nazwiskiem ani adresem e-mail) i posłużą naukowej analizie statystycznej.

Ankietę można wypełnić klikając na ten link.

Po wypełnieniu ankiety proszę kliknąć „Prześlij”. Gdy pojawi się komunikat „Dziękujemy! Twoja odpowiedź została zarejestrowana”, będzie to znak, że wypełniona ankieta trafiła do nas.

„Papierową” wersję ankiety można również wypełnić w Centrum Sektor 3 przy ulicy Legnickiej.

Liczy się dla nas każda wypełniona ankieta, potrzebujemy ich aż 100!

Dziękujemy za udział w badaniu!

Ja najbardziej, jako organizator badania :)

W razie problemów z ankietą piszcie na mój adres e-mail: bielinska.aleksandra@gmail.com.

Pozdrawiam Was ciepło,

Ola

2 komentarze:

  1. Witam
    Olu ,ja wysyłałam ale, nie jestem pewna czy wszystko dotarło ,jeżeli nie to jeszcze raz będę wypełniać buziaki Batbara

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu! Czy ta "zeszytowa" ankieta-to jest to? Jeśli tak-to chyba ją napisałem? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń