środa, 22 czerwca 2011

Niezwykły spacer po Ostrowie Tumskim z Teatrem Lalek, nie tylko dla dzieci :)

Mamy wielką przyjemność zaprosić Państwa na kolejny Spacerownik po Ostrowie Tumskim: 25.06.2011, godz. 16.00; start: Mostek Zakochanych.
To niezwykłe przedsięwzięcie łączące tradycje teatru plenerowego i wycieczek z przewodnikiem cieszy się wielką popularnością wśród wrocławian i turystów odwiedzających nasze miasto.

Już w najbliższą sobotę, 25 czerwca o godzinie 16.00 zapraszamy Państwa na kolejną wędrówkę po średniowiecznym Wrocławiu – mieście legend, historii mrożących krew w żyłach i bulwersujących ówczesnych mieszczan skandali. Przewodniczką po dawnym mieście będzie dziennikarka i wrocławska historyczka - Beata Maciejewska.

więcej: http://www.teatrlalek.wroclaw.pl/index.php/start/146-pierwszy-w-tym-roku-spacerownik-po-ostrowie-tumskim

ola michalik

4 komentarze:

  1. Kilka aktualnych propozycji ode mnie :) Może a nóż ktoś nie słyszał, a skorzysta. Pozdrawiam całe Stowarzyszenie i nie tylko,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. I co tu wybrać?! Wszystko pachnie, wszystko nęci. Jestem jak ten osiołek. Dzięki Olu za wieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci,Olu za te fajne wieści! Niestety-impreza w/w nakłada się z "moją".Pod kolumnami mamy trening taneczny...Szkoda...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam. Bardzo mi się podobało. Dziękuję. Ela

    OdpowiedzUsuń