czwartek, 23 czerwca 2011

Prośba i informacja !

-Wpiszcie , proszę , swoje pomysły, propozycje i najpilniejsze oczekiwania odnośnie naszej wspólnej działalności stowarzyszeniowej już od października. Jak komu wygodnie : na blogu lub na mojego maila: basia.sendal@gmail.com. Pomoże mi to w lepszym formułowaniu i wytyczaniu celów działania naszego Stowarzyszenia oraz korzystaniu ze szkoleń, jakie proponuje młodym organizacjom pozarządowym Sektor 3. Są wprawdzie cele statutowe i każdego własne, ale najważniejsze będą te powtarzające się najczęściej i możliwe do realizacji.
- Jeśli chodzi o sprawy formalne Stowarzyszenia Pomysł Na Życie to - a) mamy REGON, czekamy na NIP, potem trzeba założyć konto bankowe oraz nanieść poprawki, z tym związane, do KRS.
b) Trzy osoby: z zarządu i komisji rewizyjnej chodzą na spotkania szkoleniowe nt możliwości rozwoju organizacji, prowadzone przez Sektor 3.
c) Spotkanie nt przygotowania spektaklu " W krainie bajek " na konferencję we wrześniu, odbędzie się 30 sierpnia o godz.18 tej w Sektorze 3. O potrzebne rekwizyty i inną pomoc , osoby prowadzące przedstawienie, będą się zgłaszać na blogu.
d) Powoli można zacząć myśleć o logu ( znaczku ) Stowarzyszenia.
Przesyłam pozdrowienia i życzę udanego długiego weekendu.

2 komentarze:

  1. Basiu ja co prawda nie tyle z pomysłem co z deklaracją, że chętnie pomogę w przekształcaniu Waszych pomysłów w projekty i wnioski o dotacje.
    Poza tym odezwę się na dniach do Ciebie bo moja i Oli Fundacja ma poważną propozycję dla naszego ulubionego Stowarzyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miłe i krzepiące ( jak zwykle zresztą ) słowa i o tak fajnej godzinie. Dzięki. Cieszę się bardzo , że Pomysł Na Życie może na Ciebie i Olę liczyć przy staraniu się o ewent. dotacje i czekam z niecierpliwością na wieści od Was. Pozdrowienia przesyłam i miłych snów życzę.

    OdpowiedzUsuń