wtorek, 13 marca 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie! Dzisiaj chcę napisać parę słów o książce, którą przeczytałam ponownie po latach, a którą również Wy w większości znacie. Jest to książka Charlotte Bronte "Dziwne losy Jane Eyre", niedawno nakręcono kolejny film na jej podstawie.
Urocza opowieść o prawie współczesnym Kopciuszku i królewiczu z bajki, z zakończeniem "żyli długo i szczęśliwie". Ale zanim spotkało ich to szczęście, musieli pokonać wiele przeciwności losu i o tym musicie koniecznie przeczytać. Czyta się z zapartym tchem jak najlepszy kryminał. Polecam na poprawę nastroju i humoru.
Zapraszam wszystkich do naszej czytelni i czekam na Wasze uwagi, komentarze i wieści o ciekawych książkach, które czytacie.
Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Witaj Antonia,
    też chcę nawiązać do lektury do której wielokrotnie wracam... to"MAGIA która pomaga żyć" Marion Weinstein, a tak mówi autorka: magia wpływa na zwiększenie poczucia własnej wartości, ośmiela, dodaje wiary w siebie - po prostu działa...
    Kiedy życie uwiera, czy bardziej jeszcze "dokopie" i mam problem (np zdrowotny) zatapiam się w tę magiczną lekturę i mnie mnie pomaga. Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Dzięki za podpowiedź. Będę szukać tej książki w bibliotece. Mnie się też przyda. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Tosia ,też bym poczytała,ale nie mam co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, czy to możliwe? Serce mi się kroi i ogarnia zgroza jak to słyszę. Przyznam się, że ja jadę na pożyczkach. Serdeczności.

      Usuń
  3. Tosia,to niech Ci się nie kroi,tylko może masz coś do pożyczenia.
    Ty wiesz co lubię.
    Lekkie,łatwe i przyjemne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ðziwne losy Jane Eyre" to coś dla Ciebie, ale odsyłam do biblioteki. Buźka!

      Usuń
  4. Dziękuję za podpowiedź. Zapisałam już sobie w/w tytuły do wypożyczenia.

    OdpowiedzUsuń