sobota, 10 marca 2012

Ze spotkania w piątek - ciekawostki...


9 marca br., spotkanie integr/towarzyskie naszego Stowarzyszenia Pomysł na Życie odbyło się w dość kameralnym ale miłym i rozdyskutowanym gronie mianowicie: Basia, Ula, Lilianna,Ela, Majka i Lucyna. Na szczególną uwagę zasługuje obecność Franciszki R.która z uwagi na zapracowanie bywa u nas nieczęstym gościem, ale tym razem nas zaszczyciła obecnością i przyniosła pokazać przepiękne prace (zobaczcie fot-) godne uwagi i polecenia w związku z okolicznościowym ich charakterem -idą Święta... Ula przyniosła pyszne wafelki, a Liliana opowiadała ciekawie o gimnastyce i modnym obecnie tańcu "zumba", który koniecznie chcemy zobaczyć i poznać, co nie jest niemożliwe, bo Basia obiecała zrobić rozeznanie w tym temacie. Okazało się też, że potrzebna nam będzie prezentacja naszego Stowarzyszenie PnŻ, czym już zajęła się Ela i pokazała mam kilka stron otwieranej właśnie (z pomocą Eweliny) tejże prezentacji. Zdecydowałyśmy też 3-osobowym składem Zarządu o druku wizytówek dla ścisłego grona Zarządu Stowarzyszenia na potrzeby informacyjno-reklamowe w ilości na razie próbnej. Basia - Prezeska st.PnŻ, poinformowała nas o utworzonym i wydzielonym na wyłączne potrzeby naszej organizacji - adresie mejlowowym. Nasze panie: Ela , Basia i Franciszka, organizowały się wstępnie na wyjazd do Warszawy jako przedstawicielki Partii Kobiet (w komentarzach zobacz sprost.), gdzie 26 marca odbędzie się Walne Zebranie tej partii. Pyszne wafelki popijałyśmy kawą i herbatą, czas miło płynął i minął nie wiadomo kiedy. Koleżanki, zatem do następnego spotkania, pozdrawiam serdecznie.







5 komentarzy:

  1. Majeczko, jeśli uważasz się za sympatyczkę Partii Kobiet, to ja się bardzo cieszę. Ale jak Ci napisałam w mailu, 26 marca odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Kongresu Kobiet. Czyli partia i stowarzyszenie to dwie różne rzeczy ( i moja płaczliwa mina na zdjęciu chyba daje świadectwo temu nieporozumieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za sprostowanie...
    Elu, nieporozumienie małe a dzięki wyjaśnieniu już go nie ma. Powyższy fakt świadczy o moim małym doświadczeniu i niekompletnej wiedzy w temacie, ale chętnie się uczę, szczególnie gdy mam od kogo (_), a i temat bardzo wdzięczny jest, przez co więcej osób pozna tę ważną różnicę. Dziękuję raz jeszcze, pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko masz ładne jajeczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. A na moje maile do Ciebie Maju, odpowiesz mi mailem ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu,
    moja poczta mejlowa znów się zawiesiła (2- tydzień) i dopiero w piątek, mam nadzieję, Konrad Poprawa powie mi co się dzieje bo cały folder poczty przychodzącej mam pusty co praktycznie nie jest możliwe. Proszę o zrozumienie i jeszcze trochę cierpliwości, hm?
    Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za ten stan rzeczy, pa.

    OdpowiedzUsuń