piątek, 23 marca 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam wszystkich serdecznie już całkiem wiosennie. A mam do zaproponowania książkę lekką, łatwą i przyjemną Bożeny Janickiej i Krystyny Jandy "Gwiazdy mają czerwone pazury". Jest to  parę wywiadów, rozmów z Krystyną Jandą, jej felietonów, szeregiem zdjęć, zebrane i wydane pod redakcją Bożeny Janickiej. Ciepła, sympatyczna książka o życiu naszej gwiazdy, podana z humorem i dystansem. Czyta się lekko i ciekawie. Miłej lektury życzę szczególnie Basi N.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do naszej czytelni z niezaspokojoną ciekawością: co takiego ciekawego czytacie?

3 komentarze:

  1. Witaj Antonia,
    już melduję się pochwalić, że czytam teraz dość przyziemną ale jakże ciekawą i przydatną lekturę. To Claudii Grotzebach "Uwaga, manipulacja", czyli jak rozpoznać nieuczciwe metody perswazji. Zawarte tu metody i techniki postępowania mają ułatwić obronę przed nieuczciwym atakiem, nie pozwolić się "zwariować", zachować niezależność, umiejętnie wyrażać poglądy i obstawać przy swoim zdaniu broniąc go przekonującą argumentacją. Mądre, czasem trudne, ale jakże przydatne. Dostałam od Eli K. - dziękuję. Polecam innym i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam ,że czytam książkę W. Eichelbergera "Co z tym światem " i dlaczego warto ją przeczytać, ale mi nie umieściło komentarza. Już nie mam siły drugi raz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane dziewczyny, dzięki za nowe propozycje. Na pewno sięgnę po nie. Ela nie poddawaj się, napisz jeszcze raz. Duża buźka.

    OdpowiedzUsuń