piątek, 2 marca 2012

Informacje z zebrania inf-integr w piątek 2 marca.


informuje , że spotkanie się odbyło i że było miło i konstruktywnie. Ustalono że: - ze względu na to , że nie każdemu pasuje piątek i godziny przedpołudniowe, zebranie informacyjno - integracyjne raz w miesiącu odbywać się będzie w poniedziałek i będzie to trzeci poniedziałek miesiąca o godz. 17-19.00. W pozostałych tygodniach miesiąca będziemy spotykać się po staremu w piątki o godz. 10-12.00. Pierwsze spotkanie w poniedziałek o 17-19.00 ( sala na parterze ) będzie 19 marca- oczywiście w tym tygodniu spotkania w piątek o godz. 10-12.00 już nie będzie.
- W dniu 15 marca ( czwartek ) o godz. 14-15.00 ( sala komputerowa) odbędzie się zebranie organizacyjne dotyczące , zapowiadanego wcześniej , kursu fotografii, które poprowadzi dla nas stowarzyszenie FotodelArte. Osoby, które wcześniej się zapisywały proszone są o przybycie w celu ustalenia tego co nas interesuje, w jakim zakresie i w jakim terminie .

PS. Halinka Szlachetka prosiła przekazać na blogu, że w środę 7 marca o godz. 15.00 odbędzie się debiut filmowy.

3 komentarze:

  1. Basiu! Cieszę się, że rusza kurs fotografii, bo już straciłam nadzieję, że się odbędzie. W tym temacie zrobiłam rozeznanie w mojej bibliotece, ale w tym układzie wolę chodzić do sektora. Czy pozostałe osoby, ktore się zgłosiły u mnie są tego samego zdania? Proszę o głos. Popołudniowe poniedziałkowe spotkania to chyba dobry termin, na pewno będą liczne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne wiadomości..
    Wprowadzenie zmiany w terminach i godzinach zebrań inf/integracyjnych jest krokiem milowym w stronę oczekiwań członków naszej organizacji,
    a kurs fotografii jest bardzo wyczekany..
    Brawo Koleżanki! i serdeczne dzięki Basiu,
    jestem kaszląca i kichająca, ale to wcale nie umniejsza mojej ogromnej radości..
    Antonia, właśnie mnie uprzedziłaś...i absolutnie zgadzam się z Twoją sugestią. Pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja członek bardzo się cieszę z trzeciego poniedziałku.
    Dzięki bardzo.

    OdpowiedzUsuń