piątek, 20 lipca 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!

Dzisiaj trochę refleksyjnie. Ostatnio będąc w bibloitece wpadła mi do ręki niepozorna księżeczka " Wszystko zaczyna się od modlitwy" Matki Teresy, rozważania o życiu duchowym dla wyznawców wszystkich wiar.
"Książka jest zbiorem refleksji na tematy modlitwy. Jej lektura stanowić może duchową inspirację dla ludzi wszystkich wyznań, dla każdego, kto poszukuje Miłości, Prawdy i Szczęścia." (Wydawca)

Mnie  przypadł do serca taki fragment:
"Jak to pięknie, że nawzajem się uzupełniamy. Może ty nie możesz robić tego, co my robimy w slumsach. Ale tego, co ty robisz tam, gdzie zostałeś powołany- w swojej rodzinie, szkole, pracy- my nie możemy. Lecz ty i my razem czynimy coś wspaniałego dla Boga."

Z wakacyjnymi pozdrowieniami ( z książką w plecaku). Miłego wypoczynku!



5 komentarzy:

  1. ..cudownie że znowu jesteś z nami,
    Witaj Antonia,
    ciekawa propozycja na wakacyjny relaks, jeśli tylko znajdę - kupię, i poczytam, bo dla mnie zapowiada się dobrze ta lektura, dzięki serdeczne za propozycję, pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka radość ,że już jesteś!!Książka myślę że piękna po tym zachecajacym fragmencie. Chętnie przeczytam.Ostatnio bawię się w ankietera który prowadzi wywiady na temat znajomości histori Wrocławia.Uświadomiłam sobie ,że nie wiele wiem jaką to piękną historie kryje to miasto. Zaczęłam czytać "Mokro kosmos"Normana Daviesa Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za tych parę ciepłych słów. Sabinko, z tą historią Wrocławia to zabiłaś mi klina. Będę miała na uwadze przy najbliższej wizycie w bibliotece. Do napisania o mojej przygodzie z Bajkałem przymierzam się, ale to szeroki temat i potrzebuję jeszcze trochę czasu. Pozdrawiam i ściskam serdecznie bardzo stęskniona za Wami- Tośka

    OdpowiedzUsuń