wtorek, 24 lipca 2012

Wspomnienia z EURO 2012 . . .


 My   B i a ł o - C z e r w o n i !



Chociaż EURO przeminęło
tamte mecze się skończyły,
wiele wrażeń i emocji
w sercach zostawiły...

My biało - czerwoni
bawić chcemy się, umiemy..
jeśli nawet nie wygramy (!)
smutkom się nie damy.

Senior - kibic - optymista
jest wyjątkiem w świecie..
sam się bawi, innych śmieszy
i wszystkim się cieszy...



Jego radość się udziela
wszem i dookoła
kiedy głośno i radośnie
do innych zawoła:

P o l s k a a a a a ! . .
Biało- Czerwoni..!

Moi goście z zagranicy
ciągle się pytali:
Maria, powiedz wreszcie,
co to wszystko znaczy?
Jacy?.. jacy wy jesteście?
Jacy są Polacy?


                                                 . .  więc popatrzmy sobie - j a c y . . .




Moich gości z Francji przebrałam w nasze barwy narodowe i bardzo im się to podobało...


                           Mój tatuaż na ręce miał międzynarodowe barwy, żeby była zgoda...








                                          ..w katedrze modliłyśmy się śpiewająco,
                        a przed katedrą ogłosiłyśmy całemu światu kto wygra nasze własne EURO...


 ..ta reklama ustawiona na Pl.Solidarności  bardzo się podobała moim Francuzom i żałowali że w finale nie MY zagraliśmy ostatni mecz ( POLSKA - FRANCJA), ale obiecałam, że wszystko jeszcze przed nami...






..to jest moja perełka, fotka z księciem Albertem (Monaco) i z Prezydentem R.Dutkiewiczem w naszej Katedrze pw.Jana Chrzciciela.Ja tam byłam z moimi gości z Francji i zdarzyło się nam  (całkiem przypadkiem..) wspólne spotkanie i krótka rozmowa o pięknym Wrocławiu.. bardzo chciałam Wam ją pokazać choć jakość zdjęcia jest średnia, ale doniosłość zdarzenia duża - to był jeden z kolejnych dni  EURO 2012...


A te piękne przerywniki biało - czerwone, to są fotki, które udostępniła mi Basia N z nadzieją, że mnie się uda z tego "cuda" zrobić łopoczącą flagę narodową. Baśko, przykro mi, że nie umiałam spełnić Twojego życzenia, ale ciągle jeszcze ( i pilnie..) się uczę, więc jest nadzieja na zaś...
                           
                  A wracając do pytania :   J a c y   s ą   P o l a c y  ?. . .
 
                                                        Teraz wszystkim odpowiadam:
                                                         t a c y , w ł a ś n i e   t a c y   !  
                                                         M y, W y, O n i,  wszyscy razem-
                                                         T a c y   s ą    P o l a c y !

Jeżeli macie jakieś zdjęcia z okresu naszego EURO 2012, dodajcie proszę na stronę, pokażcie, upublicznijcie, to był wyjątkowy, niezapomniany okres, i zróbmy wszystko aby taki właśnie  pozostał w naszych sercach na zawsze.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i pa.


5 komentarzy:

  1. Maja,czy Ty tak zawsze będziesz"ściskać moje serce"?
    Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...też się wzruszyłam kiedy wróciłam do tamtych chwil montując ten mini- reportażyk z prywatnych stref kibica.
      Baśko,
      cieszę się że też masz wielką wrażliwość na wszystko co ważne jest i piękne ogólnie rzecz ujmując. Dzięki że masz włączone czuwanie pomimo urlopowego lenistwa, pozdrawiam, całuska ślę i pa.

      Usuń
  2. Majeczko! Z wrażenia zaniemówiłam! Piękny reportaż z pięknych dni. Doniosłość i urok wydarzeń przerósł moje oczekiwania. Dobrze, że mamy takie wspaniałe wspomnienia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko obiecywałaś i proszę ,piękny reportaż .Zrobił na mnie wiekie wrażenie.Brawo, że ujawniłaś nowy talent.Tym bardziej to piękne i godne podziwu bo jak wiem to jesteś na urlopie. Wielka chwała. Ściskam , pozdrawiam i miłego urlopu życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Majko! Przepiękny reportaż i nie tylko...Szkoda,że się nie załapałem...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń