wtorek, 17 lipca 2012

Zapraszam  Popowiczan na Warsztaty Twórczego Myślenia.
Natalia Krutin  zgodziła się specjalnie dla nas powtórzyć we wrześniu warsztaty z 28.06.
Było świetnie.
Poszłam tam niechętnie smutna, niewyspana. A wracałam pełna dobrej energii ,pomysłów, wesoła, roześmiana. Polecam wszystkim.
Terminy wysyłam drogą mailową.
Cieszę się, że nareszcie mogę publikować na blogu. Nadal ćwiczę, nie dziwcie się więc ewentualnym błędom. Mam nadzieję, że w moje ślady pójdą inni i w blog zakwitnie Popowiczanami.

4 komentarze:

  1. Ala,bardzo ładnie Ci to wyszło.
    Moje gratulacje.
    Buziaczki.
    Co do warsztatów,muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci to wyszło Alu! Coś pięknego! TAK TRZYMAĆ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja brawo,
    Witaj w gronie przyjaciół...
    wszyscy się cieszymy z obecności Popowiczan tu na blogu. Muszę przyznać że Wasze radosne logo napawa ogromnym optymizmem, i jak Czesław mawia : tak trzymajcie ! Pozdrawiam serdecznie zaprzyjaźnione Stowarzyszenie i osobiście Ciebie Alicja (dyplom Twój u mnie do odebrania czeka, pamiętasz?).
    Całuski wszystkim ślę i pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Aluniu jestem w szoku.Brawo Pani Prezes !! Jestem dumna z Ciebie.Dziekuje za załatwienie warsztatów i gimnastyki .Dołaczę jak skończę rehabilitację . Ściskam

    OdpowiedzUsuń