piątek, 8 marca 2013

Ś w i ę t u j e m y . . .



 
Kochane Panie,
Świętujmy w sposób szczególny,
z największą świadomością  naszego święta…
W sposób wysublimowany i godny..
Bo też dzień jest wyjątkowy.
I dla nas stworzony..


                                                   Jest tendencja dyskutowania:
potrzebne to święto czy nie?..
Nie takie pytanie stawiajmy,
przecież Dzień Kobiet
świętem jest nie z czyjejś tam łaski,
i nie dla jakiejś tam byle przyjemności…
Jest symbolicznym uznaniem dla Pań,
dla międzyludzkiej równości,
dla ich wyjątkowej pracowitości i wrażliwości,
dla naszych zalet szczególnych
dla kobiecości, wielkiej mądrości,
dla łagodności naszej i dla godności.
W poczuciu powyższego….
nie ma pytania  pierwszego.
Pytajmy raczej czy wszędzie tam
gdzie jesteśmy „niby” wyjątkiem..
zgadzamy się z takim właśnie
 świata porządkiem..
Nie chcemy pobłażliwości,
nadmiaru łaskawości,
czy też uśmieszków grzeczności,,
Same jesteśmy ważne i odważne,
 mądrością i urodą życia jesteśmy,
 pracujemy, ,pragniemy i oczekujemy…
Jesteśmy tutaj nie uzupełnieniem,
ale właśnie świata tego spełnieniem!
Tak chcemy być traktowane,
tak postrzegane, doceniane i .. kochane.
Nie czekamy na jakieś tam kwiaty,
same przecież jesteśmy
najpiękniejszym bukietem świata
Wiedzcie o tym Panowie!
I pielęgnujcie te kwiaty
codziennie, troskliwie,
z największą uwagą..
tkliwie i żarliwie.

  
Uznajcie naszą dla świata niezbędność
a sielanką się stanie - szara codzienność.
……

Dopowiedzieć tylko chciałam, że chwilami mam wrażenie iż Bóg mógł być kobietą,
bo tak składnego, pięknego, wręcz cudownego wszechświata
 jeden facet nie umiałby stworzyć bez nas (!), hm?....
Kocham Was panowie, ale nie zmienia to faktu że czasem takie mam przemyślenia i już.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam, pięknego świętowania życzę i pa.
    

10 komentarzy:

  1. Majeczko! Czy mogę podpisać się pod tym pięknym wierszykiem?! Jak zwykle trafiasz w sedno i to z jakim wdziękiem! Ściskam wiosennie i gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonia, bardzo mi miło...
      Dziękuje za solidarność,
      buziaczek i pa.

      Usuń
  2. Majko! Jesteś Wspaniała! Wszystkiego Najlepszego w Dniu Waszego Święta /mimo,że post...i td/. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Czesławie,
      dobrze że jesteś, a że się tak ładnie znalazłeś wobec naszego pięknego święta - chwała Ci za to!, znaczy to bowiem, że nie jesteś małostkowym facetem i dla mnie jest to bardzo cenne...,
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Majeczko! przecież wiesz,że masz u mnie plus...! i to nie jeden! Pozdrawiam Cę serdecznie! i do miłego!

      Usuń
  3. Ja jak Tosia,chciałam złożyć swój podpis pod Twoim cudnym wierszykiem Majeczko.
    Dzięki,babskiego buziaczka ślę wszystkim Paniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde Wasze słówko to dla mnie skarb, nie muszą być wyłącznie miłe, to i tak skarb prawdziwy.... Baśko, buziaki Twoje aj są bardzo świąteczne, miło mi, dzięki za nie, i do następnego świętowania. Dla Ciebie dzisiaj - cmok cmok i pa.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Majeczko! jak zwykle na posterunku kiedy coś świetujemy.Dziękuje że jesteś jest łatwiej i milej żyć.Za wierszyk za wszystko dziękuję.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabinko,
    brakowało nam Ciebie...
    mam nadzieję że sprzęt został usprawniony na zawsze. Cieszę się na Twoją z nami obecność, buziaki, i byle do wiosny...

    OdpowiedzUsuń